• 11-04-2019, 03:59:16
    #10
    Dalale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Bu forumun en sevdiğim yanı davetiye'den ziyade ref sistemi. Bir üye başarılı ticaretler yaparak belirli bir aşamadan sonra bir dostunu'da yanına-foruma alabiliyordu ve bildiğim kadarı ile davet ettiği kişinin hatalarında davet edenin bile başının ağırabileceği için ince eleyip sık dokuyordu herkes. Onun haricinde webmaster'ler davetiye bölümünden kendilerini tanıtarak bir ihtimal girebiliyorlardı.
    Bunu diyen üye 3 aylık üye, multi üyelik mi? başka bir sorun mu var diye de merak eder insanlar ama haksız mıyım? @Moderator; @Coskun; @Hagiwhat; Etiketleyelim de multi işe yaramazsa konu dikkatlerini çeker en azından.
  • 11-04-2019, 04:02:37
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu diyen üye 3 aylık üye, multi üyelik mi? başka bir sorun mu var diye de merak eder insanlar ama haksız mıyım? @Moderator; @Coskun; @Hagiwhat; Etiketleyelim de multi işe yaramazsa konu dikkatlerini çeker en azından.
    Sürekli olarak nasıl beni buluyorsunuz, polemiğe çekiyorsunuz, tartışma çıkarıyorsunuz yemin ederim anlamıyorum artık konu açarken baltacı gelir mi korkusu ile açmaya başladım. Bu arada 9 yıllık emektar üye 24 ticaretin var hatırlatayım. Başka sözüm yok.
  • 11-04-2019, 04:05:39
    #12
    Dalale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürekli olarak nasıl beni buluyorsunuz, polemiğe çekiyorsunuz, tartışma çıkarıyorsunuz yemin ederim anlamıyorum artık konu açarken baltacı gelir mi korkusu ile açmaya başladım. Bu arada 9 yıllık emektar üye 24 ticaretin var hatırlatayım. Başka sözüm yok.

    Nalalamak değil bu, 3 aylık üyesin bir şeyin var olduğunu ispat ediyorsun. Daha önce içerdeydin demek ki ya banlandın ya da ikinci üyeliğin veyaolur bilgilerini unuttun ulaşamadın da yönetimin bilgisi var ikinci hesap açtın. Gökten zembille inmedi o bilgi sanırım. Rakamlara aldırma yanıltır
  • 11-04-2019, 04:10:29
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nalalamak değil bu, 3 aylık üyesin bir şeyin var olduğunu ispat ediyorsun. Daha önce içerdeydin demek ki ya banlandın ya da ikinci üyeliğin veyaolur bilgilerini unuttun ulaşamadın da yönetimin bilgisi var ikinci hesap açtın. Gökten zembille inmedi o bilgi sanırım. Rakamlara aldırma yanıltır

    Valla ne demek istediğini anlamasamda 1. yaptığın tam olarak gereksiz yere sataşma, Baltalamak. 2- Edebiyat aldatır, matematik aldatmaz. 3 Bu R10 tarihi boyunca benim ilk üyeliğim her türlü iddiasınıda girerim, çokda basit kanıtlarım ama kanıtlarsam senden özür beklerim var mısın ?
  • 11-04-2019, 04:18:28
    #14
    Dalale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla ne demek istediğini anlamasamda 1. yaptığın tam olarak gereksiz yere sataşma, Baltalamak. 2- Edebiyat aldatır, matematik aldatmaz. 3 Bu R10 tarihi boyunca benim ilk üyeliğim her türlü iddiasınıda girerim, çokda basit kanıtlarım ama kanıtlarsam senden özür beklerim var mısın ?

    Daha önce üyesi olmadığın bir platforumun daha önceden referans sistemi ile üye aldığını nereden tahmin ettin Ki aslındabenim hatırladığım öyle bir sistem yoktu burada. Kısa bir süre gelip gitti ise bilmiyorum. Ben üye oldum olalı burası hep davetiye sistemi ile ilerledi. Hani o davet ettiklerinden mesul olma durumu da olmadı. Beni davet eden arkadaş kimdi hatırlamıyorum bile şahsen bir anımsama var ama banlanmış arkadaş niye banlandı onu bile bilmiyorum. Kimse çıkıpta onca sene seni çağıran banlanmış hayırdır kardeşte demedi. davet ettiğim banlanan yok o ayrı gerçi de. Ben sana zaten suçlusun demedim, tekrar okumayı denersen güzel insan bunu ortaya atabilmek için 3 aylık üyeliğin gücü yetmez. Onu ortaya atabiliyorsan demek ki forum ile yakından bir ilişkin olmuş imajı çıkar ortaya. Ve bu imajını da insanlar merak eder bu adam madem o kadar eski de neden daha yeni üye olmuş acaba varmışta engellenmiş mi? çalınmış mı? unutmuş mu? Yargılamak benim işim değil, bilgileri gören ve kontrol eden yönetimin görevidir. Benim, senin ve herkesin forumda ilk görevlerinden birisi de şüpheli durumları olası tehditlere karşı kimse üzülmeden önce yönetime bildirmesidir. Canlar yandıktan sonra ben demiştim demenin esprisi yoktur.

    Son olarakta rakamlara ithafen hızlı giden çok atlar gördük bu forumda.
  • 11-04-2019, 04:22:50
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce üyesi olmadığın bir platforumun daha önceden referans sistemi ile üye aldığını nereden tahmin ettin Ki aslındabenim hatırladığım öyle bir sistem yoktu burada. Kısa bir süre gelip gitti ise bilmiyorum. Ben üye oldum olalı burası hep davetiye sistemi ile ilerledi. Hani o davet ettiklerinden mesul olma durumu da olmadı. Beni davet eden arkadaş kimdi hatırlamıyorum bile şahsen bir anımsama var ama banlanmış arkadaş niye banlandı onu bile bilmiyorum. Kimse çıkıpta onca sene seni çağıran banlanmış hayırdır kardeşte demedi. davet ettiğim banlanan yok o ayrı gerçi de. Ben sana zaten suçlusun demedim, tekrar okumayı denersen güzel insan bunu ortaya atabilmek için 3 aylık üyeliğin gücü yetmez. Onu ortaya atabiliyorsan demek ki forum ile yakından bir ilişkin olmuş imajı çıkar ortaya. Ve bu imajını da insanlar merak eder bu adam madem o kadar eski de neden daha yeni üye olmuş acaba varmışta engellenmiş mi? çalınmış mı? unutmuş mu? Yargılamak benim işim değil, bilgileri gören ve kontrol eden yönetimin görevidir. Benim, senin ve herkesin forumda ilk görevlerinden birisi de şüpheli durumları olası tehditlere karşı kimse üzülmeden önce yönetime bildirmesidir. Canlar yandıktan sonra ben demiştim demenin esprisi yoktur.

    Son olarakta rakamlara ithafen hızlı giden çok atlar gördük bu forumda.
    Üstat çekme beni gece gece polemiğe. Şimdi ben bu dediklerine'de cevap veririm fakat daha önce tecrübe ettim bitmiyor biliyormusun. Sen diyorsun ben diyorum sonu gelmiyor. En son böyle bir polemiğe girdiğimde telefonumu bırakıp pc geçip video çekmem gerekti çünkü laf lafı açıyor. Kısaca yukarıda bahsettiğim mevzu bambaşka bir olay neyse okuyan yönetici senin yorumlarını'da dikkate alır hayırlı akşamlar.

    Edit: Bu arada zaten bende referans sistemi derken şahıstan şahısa davetiye'den bahsediyordum. Başvuru ile forumda gönderiyor oda davetiye olarak geçiyor.
  • 11-04-2019, 04:28:59
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Kopyalamış olabilir maili fazla ciddiye alınmaması gereken biri gibi duruyor, fakat saat tarih belli direk paket. İncelerler gün içinde
  • 11-04-2019, 04:48:42
    #17
    Maalesef ki bunun doğru olduğunu düşünüyorum bugün bi kaç tane yeni açılmış ************** yapmaya çalışan kişi gördüm. Biriside bana yazdı konu açtım yöneticiler kimlik onayı istedi umarım sıkıntı daha fazla sıkıntı çıkmadan yöneticiler çözerler durumu.
  • 11-04-2019, 06:04:40
    #18
    Bağlaç olan de'lerin birleşik ve te şeklinde yazılmasından mütevellit gözlerim kanadı. Evet buna takıldım ben de. 😂