Valla ne demek istediğini anlamasamda 1. yaptığın tam olarak gereksiz yere sataşma, Baltalamak. 2- Edebiyat aldatır, matematik aldatmaz. 3 Bu R10 tarihi boyunca benim ilk üyeliğim her türlü iddiasınıda girerim, çokda basit kanıtlarım ama kanıtlarsam senden özür beklerim var mısın ?
Daha önce üyesi olmadığın bir platforumun daha önceden referans sistemi ile üye aldığını nereden tahmin ettin Ki aslındabenim hatırladığım öyle bir sistem yoktu burada. Kısa bir süre gelip gitti ise bilmiyorum. Ben üye oldum olalı burası hep davetiye sistemi ile ilerledi. Hani o davet ettiklerinden mesul olma durumu da olmadı. Beni davet eden arkadaş kimdi hatırlamıyorum bile şahsen bir anımsama var ama banlanmış arkadaş niye banlandı onu bile bilmiyorum. Kimse çıkıpta onca sene seni çağıran banlanmış hayırdır kardeşte demedi. davet ettiğim banlanan yok o ayrı gerçi de. Ben sana zaten suçlusun demedim, tekrar okumayı denersen güzel insan bunu ortaya atabilmek için 3 aylık üyeliğin gücü yetmez. Onu ortaya atabiliyorsan demek ki forum ile yakından bir ilişkin olmuş imajı çıkar ortaya. Ve bu imajını da insanlar merak eder bu adam madem o kadar eski de neden daha yeni üye olmuş acaba varmışta engellenmiş mi? çalınmış mı? unutmuş mu? Yargılamak benim işim değil, bilgileri gören ve kontrol eden yönetimin görevidir.
Benim, senin ve herkesin forumda ilk görevlerinden birisi de şüpheli durumları olası tehditlere karşı kimse üzülmeden önce yönetime bildirmesidir. Canlar yandıktan sonra ben demiştim demenin esprisi yoktur.
Son olarakta rakamlara ithafen hızlı giden çok atlar gördük bu forumda.