• 11-04-2019, 03:10:24
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    Sanırım bugün davetiye sisteminde arıza oluştu aynı maile 4 adet davetiye alan, rasgele bilgiler ile onaylanan 10'larca gönderi görüyorum facebook'da. Bu kayıt olanlar'dan bazıları dostum iyi oldu alınmaları gerçekten sevindim fakat bir kaç dolandırma potansiyeline sahip insanında üye olduğunu az önce duydum ve forum yönetimini bilgilendirmek istedim bir ihtimal bir hata söz konusu olabilir ve şimdiden davetiye satışı postları görmeye başladım.

    Bu forumun en sevdiğim yanı davetiye'den (başvuru ile alınan forum tarafından gönderilen davetiye) ziyade ref sistemi (şahısın şahısa davetiye göndermesi). Bir üye başarılı ticaretler yaparak belirli bir aşamadan sonra bir dostunu'da yanına-foruma alabiliyordu ve bildiğim kadarı ile davet ettiği kişinin hatalarında davet edenin bile başının ağırabileceği için ince eleyip sık dokuyordu herkes. Onun haricinde webmaster'ler davetiye bölümünden kendilerini tanıtarak bir ihtimal girebiliyorlardı.

    Benim şahsi görüşüm; Şuana kadar davetiye gönderilenlere yaptırım yapılmamalı fakat eski sisteme derhal geri dönülmelidir.

    Sizinde bu konudaki yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.


    Bahsettiğim postlar'dan bir tanesi;
    (Bu ss'lerdeki arkadaşın tehlike oluşturduğunu kesinlikle düşünmüyorum yalnızca örnek olması amaçlı konulmuştur.)



  • 11-04-2019, 03:11:50
    #2
    Üyeliği durduruldu
    @FastPHP; yazılımcıyı etiketleyelim.
  • 11-04-2019, 03:14:59
    #3
    sıkıntı
  • 11-04-2019, 03:16:17
    #4
    + bir konu açarken birisini etiketlersem gönder dediğimde konu bozuk çıkıyor (ilk etiketleri silip ardından konu düzenleden eklersem sıkıntı olmuyor). Etiketin yanında bulunan yazılar siliniyor.
    + bir konu açarken veya bir mesaj gönderirken link eklersem (r10 linki olabilir) (bazen) hata kodu çıkıyor ve paylaşamıyorum.
  • 11-04-2019, 03:17:36
    #5
    @Coskun; bey ilgilenir.
  • 11-04-2019, 03:18:34
    #6
    MOmerAlpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    + bir konu açarken birisini etiketlersem gönder dediğimde konu bozuk çıkıyor (ilk etiketleri silip ardından konu düzenleden eklersem sıkıntı olmuyor). Etiketin yanında bulunan yazılar siliniyor.
    + bir konu açarken veya bir mesaj gönderirken link eklersem (r10 linki olabilir) (bazen) hata kodu çıkıyor ve paylaşamıyorum.
    +Konu açarken veya düzenlerken yüklediğim resimlerde hata oluşuyor ve yazıları düzenlemek istediğimde akyıt ederken eski haline dönüyor.
  • 11-04-2019, 03:19:38
    #7
    Üyeliği durduruldu
    MOmerAlpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    + bir konu açarken birisini etiketlersem gönder dediğimde konu bozuk çıkıyor (ilk etiketleri silip ardından konu düzenleden eklersem sıkıntı olmuyor). Etiketin yanında bulunan yazılar siliniyor.
    + bir konu açarken veya bir mesaj gönderirken link eklersem (r10 linki olabilir) (bazen) hata kodu çıkıyor ve paylaşamıyorum.
    Bende ara sıra resim yükleyip silerken sorun yaşıyorum. Resmi siliyorsun tekrar yüklerken "Şuan olmuyor tekrar dene" tarzı hata çıkıyor. Bir ara Coşkun abi dahil çoğu moda ss ile birlikte mesaj'da atmıştım. Ertesi gün denediğimde konuma resim ekleyebilmiştim fakat hata halen duruyor geçen yine oldu.

    Bunlar büyük sıkıntılar değil yalnız dolandırıcıların gelmesi ciddi şekilde probleme yol açar açıkcası ben forumda çok rahatım bu ref sisteminden dolayı burada bahsettiğim olay bunu bitirebilecek türde zira aç 10 tane hesap diğer hesaplara bas ara ara trade bitti gitti.



    PubMed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +Konu açarken veya düzenlerken yüklediğim resimlerde hata oluşuyor ve yazıları düzenlemek istediğimde akyıt ederken eski haline dönüyor.
    Tam bunu anlatıyordum sizde bu yorumu yapmışsınız
  • 11-04-2019, 03:23:29
    #8
    Dalale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende ara sıra resim yükleyip silerken sorun yaşıyorum. Resmi siliyorsun tekrar yüklerken "Şuan olmuyor tekrar dene" tarzı hata çıkıyor. Bir ara Coşkun abi dahil çoğu moda ss ile birlikte mesaj'da atmıştım. Ertesi gün denediğimde konuma resim ekleyebilmiştim fakat hata halen duruyor geçen yine oldu.

    Bunlar büyük sıkıntılar değil yalnız dolandırıcıların gelmesi ciddi şekilde probleme yol açar açıkcası ben forumda çok rahatım bu ref sisteminden dolayı burada bahsettiğim olay bunu bitirebilecek türde zira aç 10 tane hesap diğer hesaplara bas ara ara trade bitti gitti.

    Tam bunu anlatıyordum sizde bu yorumu yapmışsınız
    Aynı şekilde o sorun bende de var (bazen) ki herkeste oluyormuş.
  • 11-04-2019, 03:53:26
    #9
    Böyle bir sorun var ise gerçekten acil olarak ilgilenmek gerekir. Son üye olanlara dair inceleme yapmak da icap edebilir.