Sanırım Forumda Büyük Açık Var
19
●2.254
- 11-04-2019, 08:14:57Administrator@caliente; @netozgurlugu; Davetiye sistemini biraz daha ince eleyip sık dokumak lazım.
Ayrıca arkadaşlar dolandırmaya yönelen Kişiler olursa direk banlanırlar zaten R10da SMS onayı aktif edip mecbur bırakıcaz bugün 1 defa SMS onay girmeyen login olamayacak..