• 11-04-2019, 07:40:21
    #19
    o gönderinin sahibi facebookta arkadaşım (tanımıyorum arkadaş kasma için zamanında eklemiştim) gönderinin altına yorum yaparak uyarmıştım
  • 11-04-2019, 08:14:57
    #20
    Administrator
    @caliente; @netozgurlugu; Davetiye sistemini biraz daha ince eleyip sık dokumak lazım.

    Ayrıca arkadaşlar dolandırmaya yönelen Kişiler olursa direk banlanırlar zaten R10’da SMS onayı aktif edip mecbur bırakıcaz bugün 1 defa SMS onay girmeyen login olamayacak..