@caliente; @netozgurlugu; Davetiye sistemini biraz daha ince eleyip sık dokumak lazım.

Ayrıca arkadaşlar dolandırmaya yönelen Kişiler olursa direk banlanırlar zaten R10’da SMS onayı aktif edip mecbur bırakıcaz bugün 1 defa SMS onay girmeyen login olamayacak..