@caliente;
@netozgurlugu; Davetiye sistemini biraz daha ince eleyip sık dokumak lazım.
Ayrıca arkadaşlar dolandırmaya yönelen Kişiler olursa direk banlanırlar zaten R10da SMS onayı aktif edip mecbur bırakıcaz bugün 1 defa SMS onay girmeyen login olamayacak..