MOmerAlpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+ bir konu açarken birisini etiketlersem gönder dediğimde konu bozuk çıkıyor (ilk etiketleri silip ardından konu düzenleden eklersem sıkıntı olmuyor). Etiketin yanında bulunan yazılar siliniyor.
+ bir konu açarken veya bir mesaj gönderirken link eklersem (r10 linki olabilir) (bazen) hata kodu çıkıyor ve paylaşamıyorum.
+Konu açarken veya düzenlerken yüklediğim resimlerde hata oluşuyor ve yazıları düzenlemek istediğimde akyıt ederken eski haline dönüyor.