Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nalalamak değil bu, 3 aylık üyesin bir şeyin var olduğunu ispat ediyorsun. Daha önce içerdeydin demek ki ya banlandın ya da ikinci üyeliğin veyaolur bilgilerini unuttun ulaşamadın da yönetimin bilgisi var ikinci hesap açtın. Gökten zembille inmedi o bilgi sanırım. Rakamlara aldırma yanıltır

Valla ne demek istediğini anlamasamda 1. yaptığın tam olarak gereksiz yere sataşma, Baltalamak. 2- Edebiyat aldatır, matematik aldatmaz. 3 Bu R10 tarihi boyunca benim ilk üyeliğim her türlü iddiasınıda girerim, çokda basit kanıtlarım ama kanıtlarsam senden özür beklerim var mısın ?