Dalale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Bu forumun en sevdiğim yanı davetiye'den ziyade ref sistemi. Bir üye başarılı ticaretler yaparak belirli bir aşamadan sonra bir dostunu'da yanına-foruma alabiliyordu ve bildiğim kadarı ile davet ettiği kişinin hatalarında davet edenin bile başının ağırabileceği için ince eleyip sık dokuyordu herkes. Onun haricinde webmaster'ler davetiye bölümünden kendilerini tanıtarak bir ihtimal girebiliyorlardı.
Bunu diyen üye 3 aylık üye, multi üyelik mi? başka bir sorun mu var diye de merak eder insanlar ama haksız mıyım? @Moderator; @Coskun; @Hagiwhat; Etiketleyelim de multi işe yaramazsa konu dikkatlerini çeker en azından.