• 09-04-2019, 23:28:04
    #55
    Hymelanos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    An itibari ile eksisözlük trendlerdeyiz https://eksisozluk.com/coskun-cetin--5822745
    Eyvah Coşkun'u şimdi orada ateist ilan edeninden tutun x partinin kurucu üyesi bile ilan edilebilir.

    Bir kere gördüm bende illüminatici olabilir
  • 09-04-2019, 23:32:55
    #56
    @TahsinCetinkaya; forumumuza hayırlı olsun değil mi?
  • 09-04-2019, 23:34:41
    #57
    Pipocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada, ben birşey mi kaçırdım? Şikayet konuları ne oldu? Olay nedi?
    @Erhan; ve @caliente; taş üstünde taş bırakmıyor sağolsunlar. @Coskun; için hayırlı olmasını temenni ediyorum. @Hagiwhat; forumu ezberlemiş gibi görünüyor, saniyesinde konu siliyor, @Yenile; hiç foruma uğramıyorum edasında ama bir o kadar da herşeyden haberdar.

    @Sikayet; "Uzun uzun yazmayın okumuyorum kısaca olayı açıklayın, yoksa ikinizi de banlarım" repliğiyle gönüldesin baştasın benim gözümde İBB başkanısın.

    *Valla ben bu kadar etiketleyebildim başka aklıma gelmedi.
  • 09-04-2019, 23:36:58
    #58
    Üyeliği durduruldu
    phatgit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Erhan; ve @caliente; taş üstünde taş bırakmıyor sağolsunlar. @Coskun; için hayırlı olmasını temenni ediyorum. @Hagiwhat; forumu ezberlemiş gibi görünüyor, saniyesinde konu siliyor, @Yenile; hiç foruma uğramıyorum edasında ama bir o kadar da herşeyden haberdar.

    @Sikayet; "Uzun uzun yazmayın okumuyorum kısaca olayı açıklayın, yoksa ikinizi de banlarım" repliğiyle gönüldesin baştasın benim gözümde İBB başkanısın.

    *Valla ben bu kadar etiketleyebildim başka aklıma gelmedi.
    @tolgasen; moderatörü unutmuşsun. O da şikayetleri sağlam karara bağlıyor.
  • 09-04-2019, 23:37:33
    #59
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @TahsinCetinkaya; forumumuza hayırlı olsun değil mi?
    Forumun tamamını satın aldım demişse Hayırlı olsun hocam ne diyelim. Geçen gün hepsini satın aldığını söylemişti coşkun abi. Bize forum için yararlı olan herşeye hayırlı olsun demek düşer
  • 09-04-2019, 23:39:24
    #60
    sambaras90 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Radmin kimdi acaba?
    https://www.r10.net/off-topic/717099...portaj-12.html
  • 09-04-2019, 23:42:53
    #61
    en sevdiğim renk turuncu. yaşım daha küçük. büyüyünce ben de turuncu olacağım.
  • 09-04-2019, 23:48:09
    #62
    @TahsinCetinkaya;'nın kollarını tutun, salmayın. Ekşi'den hesap satın alıp bi delilik yapabilir.
  • 09-04-2019, 23:50:24
    #63
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @TahsinCetinkaya;'nın kollarını tutun, salmayın. Ekşi'den hesap satın alıp bi delilik yapabilir.
    Yok hocam ya. O kadar da değil... Sadece r10da'yım. Oda işten hastanelerden vakit kaldıkça inan.