Bu arada, ben birşey mi kaçırdım? Şikayet konuları ne oldu? Olay nedi?
@Erhan; ve
@caliente; taş üstünde taş bırakmıyor sağolsunlar.
@Coskun; için hayırlı olmasını temenni ediyorum.
@Hagiwhat; forumu ezberlemiş gibi görünüyor, saniyesinde konu siliyor,
@Yenile; hiç foruma uğramıyorum edasında ama bir o kadar da herşeyden haberdar.
@Sikayet;
"Uzun uzun yazmayın okumuyorum kısaca olayı açıklayın, yoksa ikinizi de banlarım" repliğiyle gönüldesin baştasın benim gözümde İBB başkanısın.
*Valla ben bu kadar etiketleyebildim başka aklıma gelmedi.