HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@TahsinCetinkaya;'nın kollarını tutun, salmayın. Ekşi'den hesap satın alıp bi delilik yapabilir.
Yok hocam ya. O kadar da değil... Sadece r10da'yım. Oda işten hastanelerden vakit kaldıkça inan.