• 09-04-2019, 22:24:41
    #10
    WebWon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az sonra etiketçi gelir;

    @ coşkun reis tek başına aldı, hayırlı olsun @ tolga reis tebrikler, @ yenile hayırlı olsun ....

    Bu arada hayırlı olsun
    Yemin ediyorum kahveyi ekrana püskürttüm
  • 09-04-2019, 22:24:47
    #11
    Kap'a bildirim yapıldıysa sorun yok
  • 09-04-2019, 22:30:58
    #12
    admin teke düşmüş
  • 09-04-2019, 22:31:23
    #13
    Buyrun ben radmin mekanın sahibiyim
  • 09-04-2019, 22:32:58
    #14
    @Coskun; halk detaylı bir duyuru bekliyor
    • Pipocu
    Pipocu bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-04-2019, 22:34:29
    #15
    Allah Allah, radmin nerede yahu ?
  • 09-04-2019, 22:35:11
    #16
    Moderatörlerin bile haberi yoksa geçmiş olsun darbe yapılmış r10’a
  • 09-04-2019, 22:35:25
    #17
    Bir şeyler oluyor forumda hayırlısı bakalım
  • 09-04-2019, 22:36:32
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Hayatımda bu kadar rengi bir arada görmedim