Radmin yönetim kadrosu listesinde niye yok? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Radmin yönetim kadrosu listesinde niye yok?
123
●
23.998
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Radmin yönetim kadrosu listesinde niye yok?
1
2
3
4
5
6
7
12
Son
09-04-2019, 22:24:41
#10
FOX
WebWon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Az sonra etiketçi gelir;
@ coşkun reis tek başına aldı, hayırlı olsun @ tolga reis tebrikler, @ yenile hayırlı olsun ....
Bu arada hayırlı olsun
Yemin ediyorum kahveyi ekrana püskürttüm
09-04-2019, 22:24:47
#11
onRLive
Kap'a bildirim yapıldıysa sorun yok
09-04-2019, 22:30:58
#12
baymobile
admin teke düşmüş
09-04-2019, 22:31:23
#13
Changer
Buyrun ben radmin mekanın sahibiyim
09-04-2019, 22:32:58
#14
Misafir
@
Coskun
; halk detaylı bir duyuru bekliyor
Pipocu
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
09-04-2019, 22:34:29
#15
caliente
Allah Allah, radmin nerede yahu ?
09-04-2019, 22:35:11
#16
Mekruh
Moderatörlerin bile haberi yoksa geçmiş olsun darbe yapılmış r10a
09-04-2019, 22:35:25
#17
Engin Z
Bir şeyler oluyor forumda hayırlısı bakalım
09-04-2019, 22:36:32
#18
S3rdaL
Üyeliği durduruldu
Hayatımda bu kadar rengi bir arada görmedim
1
2
3
4
5
6
7
12
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler