Radmin yönetim kadrosu listesinde niye yok? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Radmin yönetim kadrosu listesinde niye yok?
123
●
23.998
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Radmin yönetim kadrosu listesinde niye yok?
1
2
3
4
5
6
11
Son
09-04-2019, 22:18:18
#1
AhmetKofali
Radmin nereye gitti ne oldu bilen var mı?
https://www.r10.net/YonetimKadrosu.html
09-04-2019, 22:18:49
#2
Yenile
https://www.r10.net/YonetimKadrosu.html
harbi ya
09-04-2019, 22:19:55
#3
Misafir
Ne oluyor beyler ?
09-04-2019, 22:20:22
#4
WebWon
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Az sonra etiketçi gelir;
@ coşkun reis tek başına aldı, hayırlı olsun @ tolga reis tebrikler, @ yenile hayırlı olsun ....
Bu arada hayırlı olsun
09-04-2019, 22:21:26
#5
BigSEO
PREMIUM SEO
Konu şampiyonlar ligi gibi her türlü renkte nick var. Ortalık Suriye'ye dönmeden konu açıklığa kavuşur inşallah.
09-04-2019, 22:21:50
#6
RaXeS
@
Coskun
; hocam geçen paylaşmıştı birşeyler bundan kaynaklı olabilir.
09-04-2019, 22:22:03
#7
S3rdaL
Üyeliği durduruldu
Radmin emekli oldu herhalde
.
09-04-2019, 22:23:50
#8
Yesilmen
Coşkun hocam radmin'den tamamen aldı herhalde artık
09-04-2019, 22:24:18
#9
kadirilhan
G-20 zirvesi mübarek
1
2
3
4
5
6
11
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler