• 09-04-2019, 22:18:18
    #1
    Radmin nereye gitti ne oldu bilen var mı? https://www.r10.net/YonetimKadrosu.html
  • 09-04-2019, 22:18:49
    #2
    https://www.r10.net/YonetimKadrosu.html harbi ya
  • 09-04-2019, 22:19:55
    #3
    Ne oluyor beyler ?
  • 09-04-2019, 22:20:22
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Az sonra etiketçi gelir;

    @ coşkun reis tek başına aldı, hayırlı olsun @ tolga reis tebrikler, @ yenile hayırlı olsun ....

    Bu arada hayırlı olsun
  • 09-04-2019, 22:21:26
    #5
    PREMIUM SEO
    Konu şampiyonlar ligi gibi her türlü renkte nick var. Ortalık Suriye'ye dönmeden konu açıklığa kavuşur inşallah.
  • 09-04-2019, 22:21:50
    #6
    @Coskun; hocam geçen paylaşmıştı birşeyler bundan kaynaklı olabilir.
  • 09-04-2019, 22:22:03
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Radmin emekli oldu herhalde .
  • 09-04-2019, 22:23:50
    #8
    Coşkun hocam radmin'den tamamen aldı herhalde artık
  • 09-04-2019, 22:24:18
    #9
    G-20 zirvesi mübarek