• 10-04-2019, 01:14:40
    #73
    https://www.r10.net/members/1-radmin.html

    Radmin'i merak edenler için.
  • 10-04-2019, 01:35:48
    #74
    Reveloper
    Ya @Coşkun abinin r10'u satın aldıktan sonra radmine itrade vermesine ne diyonuz xD
  • 10-04-2019, 01:42:11
    #75
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya @Coşkun abinin r10'u satın aldıktan sonra radmine itrade vermesine ne diyonuz xD
    https://www.r10.net/ticaret/1
  • 10-04-2019, 01:50:59
    #76
    konuda her şey sorulmuş tartışılmış ama asıl soru sorulmamış


    aman başımız belaya girmesin
  • 10-04-2019, 01:55:27
    #77
    Sahi neler olmuş öyle? Radmin, özleyeceğiz seni.
  • 10-04-2019, 01:57:22
    #78
    hep merak etmişimdir satış tutarını
  • 10-04-2019, 02:35:31
    #79
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hep merak etmişimdir satış tutarını
    Yarım ekmek döner
  • 10-04-2019, 02:41:48
    #80
    Üyeliği durduruldu
    caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarım ekmek döner
    Ekşi Sözlük olsa bu dediğine kuşkusuz inanırdım. Çünkü kanzuk dürüm gömmeyi çok seviyor. Ama radmin'in boğaz zevkini bilmiyoruz
  • 10-04-2019, 03:30:46
    #81
    Mori adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekşi Sözlük olsa bu dediğine kuşkusuz inanırdım. Çünkü kanzuk dürüm gömmeyi çok seviyor. Ama radmin'in boğaz zevkini bilmiyoruz
    6 sene önce 500bin TL'ye yarısı alındığına göre, 2019'da enflasyon şu bu ile diğer yarısı da 2 milyona falan alınmıştır