https://www.r10.net/members/1-radmin.html
Radmin'i merak edenler için.
Radmin yönetim kadrosu listesinde niye yok?
123
●23.998
- 10-04-2019, 02:35:31Yarım ekmek dönerComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-04-2019, 02:41:48Üyeliği durdurulduEkşi Sözlük olsa bu dediğine kuşkusuz inanırdım. Çünkü kanzuk dürüm gömmeyi çok seviyor. Ama radmin'in boğaz zevkini bilmiyoruzcaylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-04-2019, 03:30:466 sene önce 500bin TL'ye yarısı alındığına göre, 2019'da enflasyon şu bu ile diğer yarısı da 2 milyona falan alınmıştırMori adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
