Pipocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada, ben birşey mi kaçırdım? Şikayet konuları ne oldu? Olay nedi?
@Erhan; ve @caliente; taş üstünde taş bırakmıyor sağolsunlar. @Coskun; için hayırlı olmasını temenni ediyorum. @Hagiwhat; forumu ezberlemiş gibi görünüyor, saniyesinde konu siliyor, @Yenile; hiç foruma uğramıyorum edasında ama bir o kadar da herşeyden haberdar.

@Sikayet; "Uzun uzun yazmayın okumuyorum kısaca olayı açıklayın, yoksa ikinizi de banlarım" repliğiyle gönüldesin baştasın benim gözümde İBB başkanısın.

*Valla ben bu kadar etiketleyebildim başka aklıma gelmedi.