• 24-03-2019, 21:08:50
    #10
    Üyeliği durduruldu
    LizaveTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel kardeşim anlamıyorsun heralde senden kapora falan mı aldım sana bir ürünü satmak zorunda mıyım? Ticaret ahlakı diyip duruyorsun. Arkadaş parasını verdi sayfasını teslim ettim. Sen ödeseydin sana teslim edecektim.

    Sahinoguzhan adlı arkadas haklı. Kendisine ümit verip hayırlı olsun bile yazıp söz veriyorsunuz. Söz ağızdan bir kere çıkar. Arkadaş sizden hesabı alacak diye konunuza bile yazmış. Sonra bir anda sözünüzden cayıp arifcan adlı üyeye satmışsınız. Bu ticaret ahlakına uygun değildir.
  • 24-03-2019, 21:11:06
    #11
    Mesajınızda hayırlı olsun denilmiş ve ticaret orda bitmiştir.
    Ben bu şekilde bir satış yapsam özür dilerim yada önce müşterime bu şekilde durumu anlatırım kusura bakmayın acil para lazımdı hesabı baskasına verecegım dıye.

    Şimdi siz -itrdr + Şikayet konusu açarsanız haklısınız bu sizin vicdanınıza kalmış ama bence arkadaş bir özür dilemelidir uzlaşmadan yanayım.
    Ticarette bu şekilde işler olmaz.

    Geçmiş olsun.
  • 24-03-2019, 21:11:27
    #12
    Sikayet konusu acman yersiz hocam. Itrader bunun icin zaten.
    maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşa "yarına kadar başkası yazarsa ona satarım" deseydiniz sorun olmazdı da böyle biraz garip olmuş.
    Hayirli olsun demesiyle zaten noktayi koymus. Satici hatasi iste 😊
  • 24-03-2019, 21:12:58
    #13
    Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajınızda hayırlı olsun denilmiş ve ticaret orda bitmiştir.
    Ben bu şekilde bir satış yapsam özür dilerim yada önce müşterime bu şekilde durumu anlatırım kusura bakmayın acil para lazımdı hesabı baskasına verecegım dıye.

    Şimdi siz -itrdr + Şikayet konusu açarsanız haklısınız bu sizin vicdanınıza kalmış ama bence arkadaş bir özür dilemelidir uzlaşmadan yanayım.
    Ticarette bu şekilde işler olmaz.

    Geçmiş olsun.
    İnanın şu dediğinizi mesaj olarak söylese biraz laf söyler anlayış ile karşılardım fakat hala üste çıkma çabası beni hayret içinde bırakıyor malesef istemeyerek -trade hakkımı kullanacağım ders olması açısından
  • 24-03-2019, 21:17:36
    #14
    sahinoguzhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnanın şu dediğinizi mesaj olarak söylese biraz laf söyler anlayış ile karşılardım fakat hala üste çıkma çabası beni hayret içinde bırakıyor malesef istemeyerek -trade hakkımı kullanacağım ders olması açısından
    Kardeşim istersen 100 tane - trade ver. Bu beni ahlaksız biri yapmaz, ben ticaretimi sana bağlamadım illede sen diye. Dünyanın hiçbir yerinde ödeme alınmadan ürünü alamazsın. Daha bir alışveriş olmamış, gelip burada çar çur ediyorsun. Tek kusurum üstte yorum yazan arkadaşımız gibi, "yarına kadar alan olursa sayfayı ona veririm" demememdi. İş yokken iş arıyorsun tasfir etmiyorum. Sana iyi akşamlar daha fazla uğraşmayacağım.
  • 24-03-2019, 21:19:00
    #15
    sahinoguzhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnanın şu dediğinizi mesaj olarak söylese biraz laf söyler anlayış ile karşılardım fakat hala üste çıkma çabası beni hayret içinde bırakıyor malesef istemeyerek -trade hakkımı kullanacağım ders olması açısından
    Uzlaşın hocam arkadaşa sözüm bir özür dileyin uzatmayın insanız hata yaparız önemli olan hatamızı görmek düzeltmek R10 da bugun ticaret yapıyorsak yarınıda düşünmek zorundayız forumun değerini bilelim.
  • 24-03-2019, 21:21:06
    #16
    Umarız ki daha çok sözünün arkasında duran ticaret adamlarıyla iş yaparız. Sizin eksi trade vermeniz başkalarına çok yardımcı olacaktır, bir şey için anlaşma yaparsa her an başkasına satılabileceğini bilmeli.
  • 24-03-2019, 21:25:00
    #17
    Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzlaşın hocam arkadaşa sözüm bir özür dileyin uzatmayın insanız hata yaparız önemli olan hatamızı görmek düzeltmek R10 da bugun ticaret yapıyorsak yarınıda düşünmek zorundayız forumun değerini bilelim.
    Kendisi tarafıma olumsuz trade verdi, hala hayretler içindeyim Engin bey Siz hala uzlaşma fikrinden yanamısınız

    turanerbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarız ki daha çok sözünün arkasında duran ticaret adamlarıyla iş yaparız. Sizin eksi trade vermeniz başkalarına çok yardımcı olacaktır, bir şey için anlaşma yaparsa her an başkasına satılabileceğini bilmeli.
    - Trade bildirimini yaptım fakat arkadaş ısrarla yanlış hareketlere devam ediyor umarım moderatörler ilgilenir.
  • 24-03-2019, 21:30:02
    #18
    Konu şikayete gider hocam artık uzatmayın direk şikayete geçin haklı olan kimse orda karar verilir.