LizaveTa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

Sahinoguzhan adlı arkadas haklı. Kendisine ümit verip hayırlı olsun bile yazıp söz veriyorsunuz. Söz ağızdan bir kere çıkar. Arkadaş sizden hesabı alacak diye konunuza bile yazmış. Sonra bir anda sözünüzden cayıp arifcan adlı üyeye satmışsınız. Bu ticaret ahlakına uygun değildir.

senden kapora falan mı aldım sana bir ürünü satmak zorunda mıyım? Ticaret ahlakı diyip duruyorsun. Arkadaş parasını verdi sayfasını teslim ettim. Sen ödeseydin sana teslim edecektim.