Mesajınızda hayırlı olsun denilmiş ve ticaret orda bitmiştir.
Ben bu şekilde bir satış yapsam özür dilerim yada önce müşterime bu şekilde durumu anlatırım kusura bakmayın acil para lazımdı hesabı baskasına verecegım dıye.

Şimdi siz -itrdr + Şikayet konusu açarsanız haklısınız bu sizin vicdanınıza kalmış ama bence arkadaş bir özür dilemelidir uzlaşmadan yanayım.
Ticarette bu şekilde işler olmaz.

Geçmiş olsun.