sahinoguzhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnanın şu dediğinizi mesaj olarak söylese biraz laf söyler anlayış ile karşılardım fakat hala üste çıkma çabası beni hayret içinde bırakıyor malesef istemeyerek -trade hakkımı kullanacağım ders olması açısından
Uzlaşın hocam arkadaşa sözüm bir özür dileyin uzatmayın insanız hata yaparız önemli olan hatamızı görmek düzeltmek R10 da bugun ticaret yapıyorsak yarınıda düşünmek zorundayız forumun değerini bilelim.