Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzlaşın hocam arkadaşa sözüm bir özür dileyin uzatmayın insanız hata yaparız önemli olan hatamızı görmek düzeltmek R10 da bugun ticaret yapıyorsak yarınıda düşünmek zorundayız forumun değerini bilelim.
Kendisi tarafıma olumsuz trade verdi, hala hayretler içindeyim Engin bey Siz hala uzlaşma fikrinden yanamısınız

turanerbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarız ki daha çok sözünün arkasında duran ticaret adamlarıyla iş yaparız. Sizin eksi trade vermeniz başkalarına çok yardımcı olacaktır, bir şey için anlaşma yaparsa her an başkasına satılabileceğini bilmeli.
- Trade bildirimini yaptım fakat arkadaş ısrarla yanlış hareketlere devam ediyor umarım moderatörler ilgilenir.