İnanın şu dediğinizi mesaj olarak söylese biraz laf söyler anlayış ile karşılardım fakat hala üste çıkma çabası beni hayret içinde bırakıyor malesef istemeyerek -trade hakkımı kullanacağım ders olması açısından
Kardeşim istersen 100 tane - trade ver. Bu beni ahlaksız biri yapmaz, ben ticaretimi sana bağlamadım illede sen diye. Dünyanın hiçbir yerinde ödeme alınmadan ürünü alamazsın. Daha bir alışveriş olmamış, gelip burada çar çur ediyorsun. Tek kusurum üstte yorum yazan arkadaşımız gibi, "yarına kadar alan olursa sayfayı ona veririm" demememdi. İş yokken iş arıyorsun tasfir etmiyorum. Sana iyi akşamlar daha fazla uğraşmayacağım.