Ordaki amaç başkaydı yığılma vardı onu erittiler burada yaş sınırı yok madem askerliği az yapmak istiyorsun o zaman biraz paranın musluğunu aç diyorlar.
Bana kalsa en az 100.000 yapardım yine iyi yapmışlar.
Yaş sınırı yok derken yaş sınırı artık kalktı mı hocam ? Sistem çok karışık anlayamadık bi türlü.