LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kalktı. askerlik dönemi gelen herkes faydalanır, aslında karışık olan bişey yok
  1. 1 ay zorunlu eğitim
  2. kalan 5 ay para vermeyenler yapacağı zorunlu dönem
  3. "son 6 ay" burayı yapmak istersen devlet sana maaş veriyor (herkes kabul edilmiyor)
tablonun en sade şekli bu (yedek astsubay ve yedek subay hariç)
18 yaşına gelipte parası olan bedelli yapacak o zaman doğru mu anladım ? 31k da çok para 6 ay için verilmez ki