Anket Yeni Bedelli Sistemini Nasıl Buldunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 163
Yeni Bedelli Sistemini Nasıl Buldunuz?
Güzel olmuş.
%41,10 (67 Oy)
Güzel olmamış.
%58,90 (96 Oy)
  • 11-03-2019, 00:06:10
    #64
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretin artmasına sevindim
    Neden sevindiniz hocam acaba? Merak ettim.
  • 11-03-2019, 01:00:02
    #65
    6 aylık süreçte izin hakkı olacak mı? Bilgisi olan var mı arkadaşlar ?
  • 11-03-2019, 02:47:16
    #66
    saqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 aylık süreçte izin hakkı olacak mı? Bilgisi olan var mı arkadaşlar ?
    Onlar da karambole belli olur, bizim neyimiz duzgun belli oldu ki o duzgun belli olsun. Buyuk ihtimal kisa donem yapanlar gibi 12 gunluk bir iznin olur.

    31.000 TL verilip bedelli yapilmaz, cok fazla bir miktar. ha 31 verip hic gelme derseler anlarim ama 31.000 alip ustune bir de askerlik yaptirirsan, o 31 aldigin orta gelirli kisiyi 3-4 yil borc bataginda gezdirmis olursun. Devlete gercekten anlam veremiyorum, halk istedigi icin degisiklik yapiyor, o degisiklik karsisinda halki daha da zorlu bir seyin icine sokuyor.

    Fiyati 15 yapip 1 ay temel askerlik yapsan kime ne zarari olurdu? Ben 15 verip 21 gun yaptim, bu yasa ile basvuracaklara haksizlik olmayacak mi? Benden oncekilerin, hic askere gitmeden bedelli yaptiginda bana haksizlik oldugu gibi, simdi de benden sonrakilere haksizlik yapilmis olacak.

    Devletteki bu fikirleri verenler nasil bir dusunceyle sunuyorlar anlayabilmis degilim. Sanki bu yasa sunun icin cikarilmis gibi. 10 bin yapsak kimse askere gelmez, 30 ve uzeri yaparsak ortalama bir asker rakami yakalariz gibi yapilmis ve bu askere gidenler de bu parayi odeyemeyecek olanlar olacak genelde.

    Su dunyada en nefret ettigim sey haksizlik. Ne benim yuzumden birine haksizlik yapilmasini isterim, nede ben haksizliga ugramak isterim. Hepimiz bugun variz yarin yokuz, hepimizin girecegi yer de topragin alti. Adalet burada saglanamiyorsa mahserde illa ki saglanacaktir. Allah tum haksizlik yapanlari islah etsin.
  • 11-03-2019, 02:53:50
    #67
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onlar da karambole belli olur, bizim neyimiz duzgun belli oldu ki o duzgun belli olsun. Buyuk ihtimal kisa donem yapanlar gibi 12 gunluk bir iznin olur.

    31.000 TL verilip bedelli yapilmaz, cok fazla bir miktar. ha 31 verip hic gelme derseler anlarim ama 31.000 alip ustune bir de askerlik yaptirirsan, o 31 aldigin orta gelirli kisiyi 3-4 yil borc bataginda gezdirmis olursun. Devlete gercekten anlam veremiyorum, halk istedigi icin degisiklik yapiyor, o degisiklik karsisinda halki daha da zorlu bir seyin icine sokuyor.

    Fiyati 15 yapip 1 ay temel askerlik yapsan kime ne zarari olurdu? Ben 15 verip 21 gun yaptim, bu yasa ile basvuracaklara haksizlik olmayacak mi? Benden oncekilerin, hic askere gitmeden bedelli yaptiginda bana haksizlik oldugu gibi, simdi de benden sonrakilere haksizlik yapilmis olacak.

    Devletteki bu fikirleri verenler nasil bir dusunceyle sunuyorlar anlayabilmis degilim. Sanki bu yasa sunun icin cikarilmis gibi. 10 bin yapsak kimse askere gelmez, 30 ve uzeri yaparsak ortalama bir asker rakami yakalariz gibi yapilmis ve bu askere gidenler de bu parayi odeyemeyecek olanlar olacak genelde.

    Su dunyada en nefret ettigim sey haksizlik. Ne benim yuzumden birine haksizlik yapilmasini isterim, nede ben haksizliga ugramak isterim. Hepimiz bugun variz yarin yokuz, hepimizin girecegi yer de topragin alti. Adalet burada saglanamiyorsa mahserde illa ki saglanacaktir. Allah tum haksizlik yapanlari islah etsin.
    Alnı öpülesi bir yorum, eyvallah.
  • 11-03-2019, 02:55:28
    #68
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onlar da karambole belli olur, bizim neyimiz duzgun belli oldu ki o duzgun belli olsun. Buyuk ihtimal kisa donem yapanlar gibi 12 gunluk bir iznin olur.

    31.000 TL verilip bedelli yapilmaz, cok fazla bir miktar. ha 31 verip hic gelme derseler anlarim ama 31.000 alip ustune bir de askerlik yaptirirsan, o 31 aldigin orta gelirli kisiyi 3-4 yil borc bataginda gezdirmis olursun. Devlete gercekten anlam veremiyorum, halk istedigi icin degisiklik yapiyor, o degisiklik karsisinda halki daha da zorlu bir seyin icine sokuyor.

    Fiyati 15 yapip 1 ay temel askerlik yapsan kime ne zarari olurdu? Ben 15 verip 21 gun yaptim, bu yasa ile basvuracaklara haksizlik olmayacak mi? Benden oncekilerin, hic askere gitmeden bedelli yaptiginda bana haksizlik oldugu gibi, simdi de benden sonrakilere haksizlik yapilmis olacak.

    Devletteki bu fikirleri verenler nasil bir dusunceyle sunuyorlar anlayabilmis degilim. Sanki bu yasa sunun icin cikarilmis gibi. 10 bin yapsak kimse askere gelmez, 30 ve uzeri yaparsak ortalama bir asker rakami yakalariz gibi yapilmis ve bu askere gidenler de bu parayi odeyemeyecek olanlar olacak genelde.

    Su dunyada en nefret ettigim sey haksizlik. Ne benim yuzumden birine haksizlik yapilmasini isterim, nede ben haksizliga ugramak isterim. Hepimiz bugun variz yarin yokuz, hepimizin girecegi yer de topragin alti. Adalet burada saglanamiyorsa mahserde illa ki saglanacaktir. Allah tum haksizlik yapanlari islah etsin.
    31 bin tl aslında %20 diye açıkladıkları enflasyonun aslında %100 olmasının beyanı, zira 15 bin tl olarak hesaplanmasıyla aynı kaidelere bağlı olarak hesaplama yapılmış. Ama gel gör ki enflasyonumuz %20.
  • 11-03-2019, 09:05:13
    #69
    Yedek ast. olarak başvurduğum zaman direkt olarak alacak mı acaba bununla ilgili bi açıklama var mı? Yoksa kura ile mi belirlenecek?