Yeni Bedelli Sistemini Nasıl Buldunuz? - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yeni Bedelli Sistemini Nasıl Buldunuz?
68
●
3.746
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yeni Bedelli Sistemini Nasıl Buldunuz?
1
2
3
4
5
6
7
8
Anket
Yeni Bedelli Sistemini Nasıl Buldunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı:
163
Yeni Bedelli Sistemini Nasıl Buldunuz?
Güzel olmuş.
%41,10 (67 Oy)
Güzel olmamış.
%58,90 (96 Oy)
08-03-2019, 23:45:40
#37
Metehan
enngerek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Lise mevzunları ne kadar askerlik yapacak 6 ay mı?
Lise - Önlisans - Lisans süreleri eşitlendi. 6 ay mecburi.
08-03-2019, 23:56:50
#38
Misafir
Tecildeki M/T nedir anlamadım ya
09-03-2019, 00:02:21
#39
DarksPrince
Lisans üzerini yine ihtiyaca göre alıyor. Bence herkes subay olamayacak.
09-03-2019, 00:04:43
#40
Xsystem
Önlisans MYO Mezunu Olanlar yedek subay olarak kalabiliyor mu ?
09-03-2019, 01:13:31
#41
GraphicTR
Xsystem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Önlisans MYO Mezunu Olanlar yedek subay olarak kalabiliyor mu ?
Kalabiliyor.
09-03-2019, 01:35:39
#42
LaxBeGaSs
denqesiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
31 bin tl ödediğin zaman askerlikten yırtıyormusun yoksa gidip belli bir müddet yapacakmısın tablodan bir şey anlamadım
21 gün yapmak gerekiyor
09-03-2019, 08:09:05
#43
veyakup
31k da çok manidarmış. Allahtan askerliği bitirdim de düşünmüyorum böyle şeyleri 😊
09-03-2019, 08:55:04
#44
beyuzman
askerlik her kes için mi 6 ay oldu?
09-03-2019, 12:14:57
#45
MCfrim
İşte aradığımız tek tip askerlik efsaneee
1
2
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler