Ben 2 yıllık MYO mezunuyum ne kadar yapıcam ?
Tablodan bir şey anlamadım desem yeridir yani.
Çok basit önce ne olarak yapmak istediğine karar veriyorsun.
normal er/erbaş olarak yapmak istiyorsan soldaki kısım seni ilgilendiriyor. 1 + 5 ay = toplam 6 ay
Yok ben yedek astsubay olmak istiyorum diyorsan ortada ki kısım seni ilgilendiriyor. 2 + 10 ay (maaşlı) = toplam 12 ay