Ekon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaş sınırı yok derken yaş sınırı artık kalktı mı hocam ? Sistem çok karışık anlayamadık bi türlü.
Kalktı. askerlik dönemi gelen herkes faydalanır, aslında karışık olan bişey yok
  1. 1 ay zorunlu eğitim
  2. kalan 5 ay para vermeyenler yapacağı zorunlu dönem
  3. "son 6 ay" burayı yapmak istersen devlet sana maaş veriyor (herkes kabul edilmiyor)
tablonun en sade şekli bu (yedek astsubay ve yedek subay hariç)