xgoogle adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
LG700 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
English adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bayağı tedirgin oldum, kızın yüzünü bile hatırlamıyorum artık , yapmadığım birşey için ilk defa suçlanıyorum. Gece gece nelerle uğraşıyoruz ya. Whatsapp’tan ss ekleyemiyorum mobilim diye.
Peki ben iftira attığı için gidip şikayette bulunuyum mu ?