• 21-02-2019, 01:44:26
    #10
    xgoogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    karşı taraf karakola ifade verip senden şikayetçi olursa polis seni ifade için çağırır. iddalarari ile alakalı ifaden alınır dosya savcılığa gider. hesaplar incelenir . o incelemede zaten çıkar herşey ona göre savcı ya iddanme hazırlayıp mahkemeye gönderir ya da takipsizlik verir ama dediğim gibi eğer o şahıs ifade için giderse seni polis telefondan arar İstanbul da işe olay belki işlem yapılmaz aspirin verirler yoğun olduğu için
    LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam tersi olacak onlar yazanın sen olduğunu kanıtlayacak iddia sahibi o yazmadıysan neden dert ediyorsun sıkma canıını
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rahatsız edenin sen olduğunu ispatlasın öncelikle. Kafanı yorma bir şey çıkmaz. Suçsuz yere ceza almazsın. İspat etmek zorunda senin yaptığını.

    Bayağı tedirgin oldum, kızın yüzünü bile hatırlamıyorum artık , yapmadığım birşey için ilk defa suçlanıyorum. Gece gece nelerle uğraşıyoruz ya. Whatsapp’tan ss ekleyemiyorum mobilim diye.



    Peki ben iftira attığı için gidip şikayette bulunuyum mu ?
  • 21-02-2019, 01:48:11
    #11
    zaten ifadeye cagirdiklarinda yapmadım dersin ve sen de ondan şikayetçi olursun
  • 21-02-2019, 01:48:14
    #12
    loocas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayağı tedirgin oldum, kızın yüzünü bile hatırlamıyorum artık , yapmadığım birşey için ilk defa suçlanıyorum. Gece gece nelerle uğraşıyoruz ya. Whatsapp’tan ss ekleyemiyorum mobilim diye.



    Peki ben iftira attığı için gidip şikayette bulunuyum mu ?
    O senden şikayetçi olursa yaparsın yoksa gül geç uğraşmana değmez boşa zaman kaybı
  • 21-02-2019, 01:50:49
    #13
    Kardeşim hiç birşey olmaz tam tersi dersinki kendisi böyle bir yalan iddaada bulunuyor bende anlamadım neden bulunduğunu ispat yok birşey yok diye ifadeye çagırırlarsa aynen böyle dersin devleti kamuyu oyalamaktan o kız ayvayı yerrr.. Yalan suçlamadan ve devleti oyalamadan o kızın hakkında kamu davası bile açılır yani sen rahat ol
  • 21-02-2019, 01:50:51
    #14
    Üyeliği durduruldu
    loocas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rahatsız edenin ben olmadığım, kanıtlanabilir mi ?
    Asıl soru; Rahatsız eden kişinin sen olduğu kanıtlanabilir mi? Eğer bu kişi sensen Instagram'a gönderilecek mahkeme yazısı sonrasında ilgili hesabın tüm IP vs. giriş kayıtları çıkarılır ve bu kişi sizseniz kanıtlanır. Eğer bu kişi siz değilseniz sizin "bu kişinin siz olmadığınızı" kanıtlama gibi bir ihtiyacınız olmaz. Eğer o kişi sizseniz zaten aksini kanıtlamak pek mümkün olmaz.
  • 21-02-2019, 01:53:08
    #15
    xgoogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten ifadeye cagirdiklarinda yapmadım dersin ve sen de ondan şikayetçi olursun
    LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O senden şikayetçi olursa yaparsın yoksa gül geç uğraşmana değmez boşa zaman kaybı
    Techandworld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim hiç birşey olmaz tam tersi dersinki kendisi böyle bir yalan iddaada bulunuyor bende anlamadım neden bulunduğunu ispat yok birşey yok diye ifadeye çagırırlarsa aynen böyle dersin devleti kamuyu oyalamaktan o kız ayvayı yerrr.. Yalan suçlamadan ve devleti oyalamadan o kızın hakkında kamu davası bile açılır yani sen rahat ol
    Engin07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asıl soru; Rahatsız eden kişinin sen olduğu kanıtlanabilir mi? Eğer bu kişi sensen Instagram'a gönderilecek mahkeme yazısı sonrasında ilgili hesabın tüm IP vs. giriş kayıtları çıkarılır ve bu kişi sizseniz kanıtlanır. Eğer bu kişi siz değilseniz sizin "bu kişinin siz olmadığınızı" kanıtlama gibi bir ihtiyacınız olmaz. Eğer o kişi sizseniz zaten aksini kanıtlamak pek mümkün olmaz.
    Allah razı olsun yüreğime su serptiniz valla.
  • 21-02-2019, 01:54:51
    #16
    Yazmadıysanız bir sorun teşkil ediceğini sanmıyorum, ama haliyle adınızı vericeği için size sorular sorabilirler. Bu süre zarfı içerisinde kesinlikle arkadaşa hakaret, tehdit vb. söylemlerde bulunmayın bir anlık sinirle. Belki size oyun yapabiliyor dahi olabilir, ama siz yapmadığınıza göre içinizi ferah tutun. Polisler gerekli incelemeleri ve araştırmaları yaparlar. Gerçekten böyle bir olay yaşandıysa bulunur kim yaptıysa, kim ettiyse. Zaten polise, savcılığa veyahut benzeri bir kuruma şikayet ederken elinde deliller olmalı. Yeterli mi yetersiz mi, ona gerekli insanlar karar verir. Eğer eski kız arkadaşınızın mantığıyla işleseydi herşey, tüm erkekler olarak Silivri'de olta atıyor olurduk. Geçmiş olsun tekrardan, inşallah yorulmazsınız; uğraşmazsınız.
  • 21-02-2019, 01:57:16
    #17
    Sahsi düsüncemi yaziyorum, tavsiye degildir, hukuksal altyapisini da bilmem.
    Kendimi yerine koydugumda ne yapardim sorusunun cevabidir.

    Yarin sabahtan gider karakola sikayette bulunurdum.
    Bana X sahsindan gelen aramayla ögrendigim kadariyla biri benim adimi kullanarak kendisini rahatsiz ediyormus.
    X'i rahatsiz eden kisiden sikayetciyim.

    Dediginde kiza diyecekler ki, loocas'in adiyla seni rahatsiz eden kisiyi ariyoruz.
    Iki ihtimal var.
    - Kiz "yok öyle birsey, rahatsiz eden kisi loocas oldugunu söylemedi" diyecek.
    - Kiz "evet var öyle birsey, rahatsiz ediyor" diyecek
    her iki ihtimalde de senin yapmadigin ortada.
  • 21-02-2019, 01:58:08
    #18
    mertmerdane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazmadıysanız bir sorun teşkil ediceğini sanmıyorum, ama haliyle adınızı vericeği için size sorular sorabilirler. Bu süre zarfı içerisinde kesinlikle arkadaşa hakaret, tehdit vb. söylemlerde bulunmayın bir anlık sinirle. Belki size oyun yapabiliyor dahi olabilir, ama siz yapmadığınıza göre içinizi ferah tutun. Polisler gerekli incelemeleri ve araştırmaları yaparlar. Gerçekten böyle bir olay yaşandıysa bulunur kim yaptıysa, kim ettiyse. Zaten polise, savcılığa veyahut benzeri bir kuruma şikayet ederken elinde deliller olmalı. Yeterli mi yetersiz mi, ona gerekli insanlar karar verir. Eğer eski kız arkadaşınızın mantığıyla işleseydi herşey, tüm erkekler olarak Silivri'de olta atıyor olurduk. Geçmiş olsun tekrardan, inşallah yorulmazsınız; uğraşmazsınız.
    Sağolasın, az önce azda olsa hareket ettim manyak salak gibi laflar kullandım, sarhoşmusun dedim, umarım bulunur, kız arkadaşım falan değil, 2 gün toplamda birkaç saat konuşup bitirdik havadan sudan öyle kızın varlığından bile haberim yoktu.inşallah boş gereksiz şeylerle uğraşmayız



    Coffee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahsi düsüncemi yaziyorum, tavsiye degildir, hukuksal altyapisini da bilmem.
    Kendimi yerine koydugumda ne yapardim sorusunun cevabidir.

    Yarin sabahtan gider karakola sikayette bulunurdum.
    Bana X sahsindan gelen aramayla ögrendigim kadariyla biri benim adimi kullanarak kendisini rahatsiz ediyormus.
    X'i rahatsiz eden kisiden sikayetciyim.

    Dediginde kiza diyecekler ki, loocas'in adiyla seni rahatsiz eden kisiyi ariyoruz.
    Iki ihtimal var.
    - Kiz "yok öyle birsey, rahatsiz eden kisi loocas oldugunu söylemedi" diyecek.
    - Kiz "evet var öyle birsey, rahatsiz ediyor" diyecek
    her iki ihtimalde de senin yapmadigin ortada.
    Bende şuan gidip gitmemek arasında kaldım.