Yazmadıysanız bir sorun teşkil ediceğini sanmıyorum, ama haliyle adınızı vericeği için size sorular sorabilirler. Bu süre zarfı içerisinde kesinlikle arkadaşa hakaret, tehdit vb. söylemlerde bulunmayın bir anlık sinirle. Belki size oyun yapabiliyor dahi olabilir, ama siz yapmadığınıza göre içinizi ferah tutun. Polisler gerekli incelemeleri ve araştırmaları yaparlar. Gerçekten böyle bir olay yaşandıysa bulunur kim yaptıysa, kim ettiyse. Zaten polise, savcılığa veyahut benzeri bir kuruma şikayet ederken elinde deliller olmalı. Yeterli mi yetersiz mi, ona gerekli insanlar karar verir. Eğer eski kız arkadaşınızın mantığıyla işleseydi herşey, tüm erkekler olarak Silivri'de olta atıyor olurduk. Geçmiş olsun tekrardan, inşallah yorulmazsınız; uğraşmazsınız.