• 21-02-2019, 02:11:51
    #19
    Coffee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahsi düsüncemi yaziyorum, tavsiye degildir, hukuksal altyapisini da bilmem.
    Kendimi yerine koydugumda ne yapardim sorusunun cevabidir.

    Yarin sabahtan gider karakola sikayette bulunurdum.
    Bana X sahsindan gelen aramayla ögrendigim kadariyla biri benim adimi kullanarak kendisini rahatsiz ediyormus.
    X'i rahatsiz eden kisiden sikayetciyim.

    Dediginde kiza diyecekler ki, loocas'in adiyla seni rahatsiz eden kisiyi ariyoruz.
    Iki ihtimal var.
    - Kiz "yok öyle birsey, rahatsiz eden kisi loocas oldugunu söylemedi" diyecek.
    - Kiz "evet var öyle birsey, rahatsiz ediyor" diyecek
    her iki ihtimalde de senin yapmadigin ortada.
    Katılarak ekliyorum;
    - Kız ya iyi niyetli, sizin konuşmanızdan sonra birisi kızı taciz etmeye başladı ve haliyle kız en son seninle konuştuğu için senden şüphelendi.
    Bu durumda kızla düzgünce konuşulup anlaşılabilir. Gerekirse o gerçek tacizci bulunması için birlikte bile polise gidebilirsiniz.
    - Yada kız ***********, bir müddet sonra senden bu iftirasını çekmek için bir şeyler isteyecek, sakın yolunma. Hemen polise git. Dolandırıcılar var öyle haberlere falan çıkıyorlar arada.

    Bu arada yapmayın hocam, sakat böyle işler, ders olsun, tanıdığınız tanımadığınız insanlara sanaldan saçma sapan şeyler yapmayın. Eğer hoşlandıysanız yüzüne söyleyin olacağı varsa olur zaten. Sosyal medya çöplük, berbat rezalet bir yer şuanda.
  • 21-02-2019, 02:14:59
    #20
    ya bu arada aslinda ilk aklimiza gelmeliydi ama kiz sana yaziyor da olabilir.
    bunu nasil atladik ya.
  • 21-02-2019, 10:30:43
    #21
    Gelen mesajların çıktısını al, savcılığa git şikayette bulun. Olayı anlat. Ben şu zamalarda bir kız ile mesajlaşmam oldu konuştuk bitti, şimdi ise kendisi fake hesaplarla onu rahatsız ettiğimi ve beni şikayet edeceğine dair tehdit ettiğini anlat.

    Yani sen ondan önce davran.

    Sonrasını o düşünsün
  • 21-02-2019, 10:46:30
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Hocam kızı rahatsız eden eski bir sevgilisi vardır oda eskilere zarf atmış
    whatapp dan kötü birşey yazmayın
    konuya gelirsek adres sizin değilse istediği kadar şikayetçi olsun karakol çağırır gidersiniz ben değilim, 4-5 ay önce tanıştık sohbet ettik o kadar değilseniz size takipsizlik gelir sonra siz iftara attı der şikayetçi olursunuz oda daha önce sevgiliydik başka sevgilim olmadı o olduğunu söyler onada takipsizlik verir savcı konu kapanır
  • 21-02-2019, 12:12:55
    #23
    Şikayet ederse takipsizlik ile sonuçlanır eğer doğru söylüyorsanız sıkıntı olmaz yani.
  • 21-02-2019, 12:20:39
    #24
    sizin mahkemede bişey çıkmaz zaten.
    Sonrasında ise maddi manevi tazminat davası açın ki, bidaha iftira atarken dikkatli olsun.
    Psikolojimin kötü olduğu dönemde beni etkiledi, mahkeme günü yüzünden bi işimden oldum vb.
  • 21-02-2019, 12:22:29
    #25
    İş ciddiye binerse o rahatsız eden hesabın İP bilgisi ve hangi internet kullanıldığı belli oluyor.
    Haliyle siz değilseniz, dert etmeye gerek yok.
  • 21-02-2019, 12:23:16
    #26
    Bence kız ilgi çekmek istiyor
  • 21-02-2019, 12:51:16
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kendinden emin olan bu kadar neden sıkıntı yapıyor bu konuyu

    Hele de R10 gibi bir yerin üyesi..

    Fake de açsan başka da açsan açtığın o hesapların ip leri , o ip den o saatte kimin nerden girdiği hepsi kayıt altında zaten

    Mahkeme açılır, sen aklanır üstüne de tazminat davasını çakarsın...