Sahsi düsüncemi yaziyorum, tavsiye degildir, hukuksal altyapisini da bilmem.
Kendimi yerine koydugumda ne yapardim sorusunun cevabidir.

Yarin sabahtan gider karakola sikayette bulunurdum.
Bana X sahsindan gelen aramayla ögrendigim kadariyla biri benim adimi kullanarak kendisini rahatsiz ediyormus.
X'i rahatsiz eden kisiden sikayetciyim.

Dediginde kiza diyecekler ki, loocas'in adiyla seni rahatsiz eden kisiyi ariyoruz.
Iki ihtimal var.
- Kiz "yok öyle birsey, rahatsiz eden kisi loocas oldugunu söylemedi" diyecek.
- Kiz "evet var öyle birsey, rahatsiz ediyor" diyecek
her iki ihtimalde de senin yapmadigin ortada.