loocas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bayağı tedirgin oldum, kızın yüzünü bile hatırlamıyorum artık , yapmadığım birşey için ilk defa suçlanıyorum. Gece gece nelerle uğraşıyoruz ya. Whatsapp’tan ss ekleyemiyorum mobilim diye.



Peki ben iftira attığı için gidip şikayette bulunuyum mu ?
O senden şikayetçi olursa yaparsın yoksa gül geç uğraşmana değmez boşa zaman kaybı