Bayağı tedirgin oldum, kızın yüzünü bile hatırlamıyorum artık , yapmadığım birşey için ilk defa suçlanıyorum. Gece gece nelerle uğraşıyoruz ya. Whatsapptan ss ekleyemiyorum mobilim diye.
Peki ben iftira attığı için gidip şikayette bulunuyum mu ?
O senden şikayetçi olursa yaparsın yoksa gül geç uğraşmana değmez boşa zaman kaybı