Yazmadıysanız bir sorun teşkil ediceğini sanmıyorum, ama haliyle adınızı vericeği için size sorular sorabilirler. Bu süre zarfı içerisinde kesinlikle arkadaşa hakaret, tehdit vb. söylemlerde bulunmayın bir anlık sinirle. Belki size oyun yapabiliyor dahi olabilir, ama siz yapmadığınıza göre içinizi ferah tutun. Polisler gerekli incelemeleri ve araştırmaları yaparlar. Gerçekten böyle bir olay yaşandıysa bulunur kim yaptıysa, kim ettiyse. Zaten polise, savcılığa veyahut benzeri bir kuruma şikayet ederken elinde deliller olmalı. Yeterli mi yetersiz mi, ona gerekli insanlar karar verir. Eğer eski kız arkadaşınızın mantığıyla işleseydi herşey, tüm erkekler olarak Silivri'de olta atıyor olurduk. Geçmiş olsun tekrardan, inşallah yorulmazsınız; uğraşmazsınız.
Sağolasın, az önce azda olsa hareket ettim manyak salak gibi laflar kullandım, sarhoşmusun dedim, umarım bulunur, kız arkadaşım falan değil, 2 gün toplamda birkaç saat konuşup bitirdik havadan sudan öyle kızın varlığından bile haberim yoktu.inşallah boş gereksiz şeylerle uğraşmayız
Sahsi düsüncemi yaziyorum, tavsiye degildir, hukuksal altyapisini da bilmem.
Kendimi yerine koydugumda ne yapardim sorusunun cevabidir.
Yarin sabahtan gider karakola sikayette bulunurdum.
Bana X sahsindan gelen aramayla ögrendigim kadariyla biri benim adimi kullanarak kendisini rahatsiz ediyormus.
X'i rahatsiz eden kisiden sikayetciyim.
Dediginde kiza diyecekler ki, loocas'in adiyla seni rahatsiz eden kisiyi ariyoruz.
Iki ihtimal var.
- Kiz "yok öyle birsey, rahatsiz eden kisi loocas oldugunu söylemedi" diyecek.
- Kiz "evet var öyle birsey, rahatsiz ediyor" diyecek
her iki ihtimalde de senin yapmadigin ortada.
Bende şuan gidip gitmemek arasında kaldım.