Şimdiye kadar yeryüzünde kaç insan öldü?
25
●827
- 20-02-2019, 06:04:16Aslında hayatı yaşayabilen insanlar günlük zincirlerini kırmış sıradanlaşmış hayatlarının dışında yaşayanlardır. Dünya turu yapan insanlara bu yüzden hep imrenirim .
Doğarız , Eğitiliriz , Öğretirler , Yetişiriz , Zincirin bir parçası olur devam ederiz. Bunu kıran insan ne zaman öleceğinide dert etmez
- 20-02-2019, 06:07:15110 Milyar insanın yarısı erkek olsa, vay arkadaş 55 milyar insan kadınları ne istediğini anlayamamış. Tek başıma ben nasıl anlayayım.
- 20-02-2019, 15:46:16Üyeliği durdurulduSistem öyle bir kurulmuşki kimse kıpırdayamıyor özgür olduğunu sanan köleler gibiyizMertBirden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-02-2019, 16:40:02Ölmek zorundayız, çünkü ölümsüz hayvanların nesli çoktan tükendi.tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ölmek ve eşeyli üremek evrimsel gelişimde avantaj sağlıyor.
Kimsenin yaşlanıp ölmediği bir tür aşırı ürediğinde kaynakları tüketip açlıktan ölecektir.
Yaşlanarak ölmek popülasyon ve kaynaklar arasında denge kurup yaşamın sürekliliğini sağlıyor.
Belki de bize sunulan özgürlük idealleri saçmadır.Seul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsan sosyal bir hayvandır. Yani sürü hayvanıyız, benim hiç kimseye ihtiyacım yok yapayalnız yaşarım diyen ruh hastasıdır.
Sosyal bir hayvan olduğun için bir networke bağlanmak zorundasın.
Network değiştirmek ve kendini kabul ettirmek kolay değildir.
O dünyayı gezen adamlar da aslında gezginler networküne dahiller.
Yani özgürlük ne kadar bireysel isteklerinin peşinden gitmek gibi yansıtılsa da,
aslında sürü hayvanlarıyız sürünün getirdiği sorumluluklar var.
Bugün özgür olmak isteyen insanlar sorumluluktan kaçarken özgürlüğün yetkisini kullanmak isteyen insanlar.
Bugün Tayland'a gitmek isteyeni kim tutuyor?
Geceleri bulaşıkçılık yap, uçak biletini 3 ayda denkleştirirsin.
Tayland vize istemiyor, oraya gittiğinde de kaçak işlerde çalışıp karnını doyuracak parayı kazanırsın.
Ama özgür olmak isteyen adamlar tembel.
Özgürlüğün bedelini ödemek istemiyorlar.
10 sene geçici işlerde çalışarak vize istemeyen 10 ülke gezebilirsin.
Ama döndüğünde emekli sigortasının yatmadığı 10 sene geçmiş olur buradaki arkadaşların networkün senin unutmuş olur.
Bedelini ödemeyi göze alan herkes özgürdür.
İstiyorlar ki onlara sınırsız miras kalsın, çalışmadan sorumlulukları olmadan hayatı istedikleri gibi yaşasınlar.
Yeni dünya düzeninde dayatılan özgürlük aslında sınırsız sorumsuzluk ve sınırsız yetki anlamına geliyor. - 21-02-2019, 03:23:01Üyeliği durdurulduİyide hocam amaç ne ? Doğduk büyüdük evlendik iki çocuk yaptık edindiğimiz tecrübeleri çocuklara aktardık yani koskoca evren milyarlarca insan bunun içinmi yapıldı ? Gelişeceğizde ne olacak bizi başka ırklara karşı savaşamı hazırlıyorlar yoksa çözemedikleri bir şeyleri bizdenmi bekliyorlar ? Annunakilere inanmaya başladım bu aralardigiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-02-2019, 14:35:44Bir amaç olmak zorunda mı?Seul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kadar büyük bir evrende toz zerresi bile değiliz.
Neden kendimizin çok önemli bir tür olduğumuzu, bütün evrenin bizim için varolduğunu ya da bizim bir amacımız olduğunu düşünüyoruz.
Dünyada bir tane insan görmeden, güneş ışığı görmeden okyanusun bir kaç bin metre altında doğup, karanlıkta yaşayıp ölen balıklar var.
Bence beynimizin shaip olduğu bir neden sonuçö bağlantısı kurma güdümüz var.
Bu güdü yüzünden oluyor herşey.
Herşeyin nedenini ve sonucunu merak ettiğimiz için bu kadar gelişmiş bir tür olduk.
Ama herşeyin bir nedeni ve bir sonucu vardır ama bir amacı olmak zorunda mı? - 21-02-2019, 14:48:28Üyeliği durdurulduBence eğer tesadüf eseri değilsek bir amaç olmak zorunda benim açımdan tesadüf olma ihtimalimiz %30 bu oranı vermek için yeterli bilgiye sahip değilim ama şimdilik durum bu, bu yüzden bir sebep olması gerektiğini düşünüyorum.digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-02-2019, 15:58:20Yağmur yapmasının bir amacı var mı? Ya da deprem olmasının?Seul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başka gezegenlerde su yağmıyor mesela metan yağmurları oluyor.
Suyun buharlaşmasının bir amacı var mı?
Yaşam kendini tekrar eden bir biyokimyasal döngüler birleşimi.
Ölüm dediğimiz de biyokimyasal reaksiyonun durması.
Bu biyokimyasal reaksiyon asla sona ermese canlılar kaynak olduğu sürece yaşayabilirdi.
Bu biyokimyasal reaksiyonların göründüğünden daha fazlası olduğuna inanmak insana iyi geliyor.
Pi'nin yaşamını izlemediysen izlemeni öneririm.
Orada tesadüf mü amacı var mı sorusuna çok güzel bir yanıt var filmin sonunda...