Seul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyide hocam amaç ne ? Doğduk büyüdük evlendik iki çocuk yaptık edindiğimiz tecrübeleri çocuklara aktardık yani koskoca evren milyarlarca insan bunun içinmi yapıldı ? Gelişeceğizde ne olacak bizi başka ırklara karşı savaşamı hazırlıyorlar yoksa çözemedikleri bir şeyleri bizdenmi bekliyorlar ? Annunakilere inanmaya başladım bu aralar
Bir amaç olmak zorunda mı?
Bu kadar büyük bir evrende toz zerresi bile değiliz.
Neden kendimizin çok önemli bir tür olduğumuzu, bütün evrenin bizim için varolduğunu ya da bizim bir amacımız olduğunu düşünüyoruz.
Dünyada bir tane insan görmeden, güneş ışığı görmeden okyanusun bir kaç bin metre altında doğup, karanlıkta yaşayıp ölen balıklar var.
Bence beynimizin shaip olduğu bir neden sonuçö bağlantısı kurma güdümüz var.
Bu güdü yüzünden oluyor herşey.
Herşeyin nedenini ve sonucunu merak ettiğimiz için bu kadar gelişmiş bir tür olduk.
Ama herşeyin bir nedeni ve bir sonucu vardır ama bir amacı olmak zorunda mı?