Ölmek zorundayız, çünkü ölümsüz hayvanların nesli çoktan tükendi.
Ölmek ve eşeyli üremek evrimsel gelişimde avantaj sağlıyor.
Kimsenin yaşlanıp ölmediği bir tür aşırı ürediğinde kaynakları tüketip açlıktan ölecektir.
Yaşlanarak ölmek popülasyon ve kaynaklar arasında denge kurup yaşamın sürekliliğini sağlıyor.
İyide hocam amaç ne ? Doğduk büyüdük evlendik iki çocuk yaptık edindiğimiz tecrübeleri çocuklara aktardık yani koskoca evren milyarlarca insan bunun içinmi yapıldı ? Gelişeceğizde ne olacak bizi başka ırklara karşı savaşamı hazırlıyorlar yoksa çözemedikleri bir şeyleri bizdenmi bekliyorlar ? Annunakilere inanmaya başladım bu aralar