• 21-02-2019, 16:02:55
    #19
    Bin1SuraT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acaba ben kaçıncı ölen insan olacağım. Düşünüyorum da öleceğini bile bile yaşamak çok tuhaf ya...

    Edit: Bu arada alakasız olacak ama, Manifest diye bir dizi buldum. Az önce 1. bölümü bitti. Güzel bir diziye benziyor. Canı sıkılan şimdi açsın izlesin. Adamlar uçak seyahati yapıyor. Uçağa bindiklerinde yıl 2013, bir kaç saat sonra uçak iniyor yıl 2018 Neyse 2. bölüme geçeyim ben.
    Dizinin konusu ilgimi çekti, bermuda üçgeni geçiyormu dizi içerisinde hocam?
  • 21-02-2019, 16:08:37
    #20
    webtrorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dizinin konusu ilgimi çekti, bermuda üçgeni geçiyormu dizi içerisinde hocam?
    Şimdiye kadar 3 - 4 bölüm izlediğim kadarıyla geçmiyor. Dizinin diğer bölümlerinde esrarengiz olaylar oluyor. Örneğin o uçakta yolculuk yapmış insanlarda, zamanla psişik güçler ortaya çıkmaya başlıyor. Daha fazla ayrıntı vermeyeyim
  • 21-02-2019, 16:30:08
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Seul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugüne kadar 110 milyar insanın doğup öldüğü saptandı. 1927’de 2 milyar olan dünya nüfusu, 72 yılda üçe katlanarak 6 milyarı aştı. 2050'de ise dünya nüfusunun 12 milyar olacağı tahmin ediliyor.On binlerce yıl önce yiyecek bulma ve hayatta kalma mücadelesi veren insanoğlunun geçmişine ait kesin nüfus bilgilerine ulaşmak mümkün olmasa da, bilim adamları elde edilen arkeolojik bulgulara dayanarak dünya nüfusunu bulmaya çalışıyor.

    https://www.haberturk.com/yasam/habe...kac-insan-oldu

    110 milyar insan gelip geçmiş hala amaç ne belli değil
    Amaç yok.
    Herşeyin bir amacı ya da nedeni olmak zorunda değil.
    Amaç ve nedeni oluşturan insanoğlu zihniyeti.
    Çünkü nesneler arasında başka türlü bağlantı kuramıyor. - Yani aklı almıyor.
  • 21-02-2019, 16:35:59
    #22
    Üyeliği durduruldu
    ystr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amaç yok.
    Herşeyin bir amacı ya da nedeni olmak zorunda değil.
    Amaç ve nedeni oluşturan insanoğlu zihniyeti.
    Çünkü nesneler arasında başka türlü bağlantı kuramıyor. - Yani aklı almıyor.
    Hocam önceki mesajımda şöyle yazmıştım
    Seul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence eğer tesadüf eseri değilsek bir amaç olmak zorunda benim açımdan tesadüf olma ihtimalimiz %30 bu oranı vermek için yeterli bilgiye sahip değilim ama şimdilik durum bu, bu yüzden bir sebep olması gerektiğini düşünüyorum.
    Benim görüşüm bu yönde.
  • 21-02-2019, 16:40:47
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Seul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam önceki mesajımda şöyle yazmıştım


    Benim görüşüm bu yönde.
    Hocam Quantum Teorisi oku biraz.
    Herşey olasılıksal düzlemde, biz sadece gözlemlediğimiz alan hakkında yorum yapabiliyoruz. Gerisi olasılıksal ortamda.
    Yani evet herşey tesadüf

    Ha bu olasılıksal ortamı bir Tanrı mı yarattı yoksa o da mı kendiliğinden oluştu, onu şu an kimse cevaplayamıyor. İnancın ile ilgili.
  • 21-02-2019, 17:09:53
    #24
    Bin1SuraT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdiye kadar 3 - 4 bölüm izlediğim kadarıyla geçmiyor. Dizinin diğer bölümlerinde esrarengiz olaylar oluyor. Örneğin o uçakta yolculuk yapmış insanlarda, zamanla psişik güçler ortaya çıkmaya başlıyor. Daha fazla ayrıntı vermeyeyim
    The Triangle ve fringe karışımı gibi birşey dizi galiba..
    Eve geçtiğimde izleyeceğim, böyle konulu diziler ilgimi çekiyor teşekkür ederim.
  • 22-02-2019, 14:22:29
    #25
    Üyeliği durduruldu
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yağmur yapmasının bir amacı var mı? Ya da deprem olmasının?
    Başka gezegenlerde su yağmıyor mesela metan yağmurları oluyor.
    Suyun buharlaşmasının bir amacı var mı?
    Yaşam kendini tekrar eden bir biyokimyasal döngüler birleşimi.
    Ölüm dediğimiz de biyokimyasal reaksiyonun durması.
    Bu biyokimyasal reaksiyon asla sona ermese canlılar kaynak olduğu sürece yaşayabilirdi.
    Bu biyokimyasal reaksiyonların göründüğünden daha fazlası olduğuna inanmak insana iyi geliyor.
    Pi'nin yaşamını izlemediysen izlemeni öneririm.
    Orada tesadüf mü amacı var mı sorusuna çok güzel bir yanıt var filmin sonunda...
    Hocam filmi izledim izlemeye değer güzel bir film var oluşun değilde yaşamanın amacı üzerinde durulmuş mademki varız elbette yaşamak için amaç edinmek zorundayız benim merak ettiğim biz kimin hangi amacı için varız, yapıldık eğer her şey bir tesadüf eseri olduysa problem yok tabiki.
  • 07-03-2019, 22:48:50
    #26
    Üyeliği durduruldu

    Bence biri/leri bizi fena kekliyor. Truman show'un gelişmiş halindeyiz