digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yağmur yapmasının bir amacı var mı? Ya da deprem olmasının?
Başka gezegenlerde su yağmıyor mesela metan yağmurları oluyor.
Suyun buharlaşmasının bir amacı var mı?
Yaşam kendini tekrar eden bir biyokimyasal döngüler birleşimi.
Ölüm dediğimiz de biyokimyasal reaksiyonun durması.
Bu biyokimyasal reaksiyon asla sona ermese canlılar kaynak olduğu sürece yaşayabilirdi.
Bu biyokimyasal reaksiyonların göründüğünden daha fazlası olduğuna inanmak insana iyi geliyor.
Pi'nin yaşamını izlemediysen izlemeni öneririm.
Orada tesadüf mü amacı var mı sorusuna çok güzel bir yanıt var filmin sonunda...
Hocam filmi izledim izlemeye değer güzel bir film var oluşun değilde yaşamanın amacı üzerinde durulmuş mademki varız elbette yaşamak için amaç edinmek zorundayız benim merak ettiğim biz kimin hangi amacı için varız, yapıldık eğer her şey bir tesadüf eseri olduysa problem yok tabiki.