Seul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam önceki mesajımda şöyle yazmıştım


Benim görüşüm bu yönde.
Hocam Quantum Teorisi oku biraz.
Herşey olasılıksal düzlemde, biz sadece gözlemlediğimiz alan hakkında yorum yapabiliyoruz. Gerisi olasılıksal ortamda.
Yani evet herşey tesadüf

Ha bu olasılıksal ortamı bir Tanrı mı yarattı yoksa o da mı kendiliğinden oluştu, onu şu an kimse cevaplayamıyor. İnancın ile ilgili.