Amaç yok.
Herşeyin bir amacı ya da nedeni olmak zorunda değil.
Amaç ve nedeni oluşturan insanoğlu zihniyeti.
Çünkü nesneler arasında başka türlü bağlantı kuramıyor. - Yani aklı almıyor.
Hocam önceki mesajımda şöyle yazmıştım
Bence eğer tesadüf eseri değilsek bir amaç olmak zorunda benim açımdan tesadüf olma ihtimalimiz %30 bu oranı vermek için yeterli bilgiye sahip değilim ama şimdilik durum bu, bu yüzden bir sebep olması gerektiğini düşünüyorum.
Benim görüşüm bu yönde.