Bence eğer tesadüf eseri değilsek bir amaç olmak zorunda benim açımdan tesadüf olma ihtimalimiz %30 bu oranı vermek için yeterli bilgiye sahip değilim ama şimdilik durum bu, bu yüzden bir sebep olması gerektiğini düşünüyorum.
Yağmur yapmasının bir amacı var mı? Ya da deprem olmasının?
Başka gezegenlerde su yağmıyor mesela metan yağmurları oluyor.
Suyun buharlaşmasının bir amacı var mı?
Yaşam kendini tekrar eden bir biyokimyasal döngüler birleşimi.
Ölüm dediğimiz de biyokimyasal reaksiyonun durması.
Bu biyokimyasal reaksiyon asla sona ermese canlılar kaynak olduğu sürece yaşayabilirdi.
Bu biyokimyasal reaksiyonların göründüğünden daha fazlası olduğuna inanmak insana iyi geliyor.
Pi'nin yaşamını izlemediysen izlemeni öneririm.
Orada tesadüf mü amacı var mı sorusuna çok güzel bir yanıt var filmin sonunda...