hocam gezi yaptilar olmadi 7 25 aralik yaptilar olmadi darbe yaptilar olmadi daha cok seyler yaparlar gecmisten adimlari ust uste ekleyip sonraki hamleyi dusunun para yetmeyebilir ama turkiyede gercekten refah duzeyi artti
hocam gezi yaptilar olmadi 7 25 aralik yaptilar olmadi darbe yaptilar olmadi daha cok seyler yaparlar gecmisten adimlari ust uste ekleyip sonraki hamleyi dusunun para yetmeyebilir ama turkiyede gercekten refah duzeyi artti
Hocam rica ediyorum konuyu siyasete çekmeyelim, şimdi size karşı cevap gelecek doğal olarak, oradan bir tartışma çıkacak hiç gerek yok.
Ben paraya para demiyorum artık,ismail,hakkı,osman diyorum.Çünkü parasızlıktan ismail abiden,hakkı amcadan borç dilenmeye başladık.Artık siz anlayın ülkenin durumunu. (Ağır ironi içerir)
Oy verenler olayı sadece ekonomik anlamda değerlendirirse iyi anlamda 1 oy çıkmaz fakat işin içine siyaset girince kör badem gözlü oluyor. Ekonominin E'sinden anlayan ya da az çok markete giden hesap yapan bir insan durumun vahametini görür. Olayı siyasete çekmeyin dediğiniz halde ilk gelen yorum bile ülkenin özeti aslında. Bu ülkede patates, domates kuyruğuna giren 100lerce insan o kuyrukta bile hala İnönüye vs.. giydirmeye çalışıyorken sizin böyle bir anket yapmanız bana absürt geldi. 2.5 ay sürecek bu tanzim olayını bile neden 2.5 ay diye sorgulamayan bir kitleye durumu anlatamazsınız. O yüzden gerek yok bunlara. %90 kötü dese ne olacak? Adamlar hala dünya lideriyiz Abdye kafa tutuyoruz falan sanıyor
Arkadaşlar, siyasete girmeyelim derken demek istediği iğneli laflar kullanıp birbirimize cevap yazıp, konuyu saptırmamak...
Biri A diyor, ben alıntı yapıp B yazarsam konu birbirine girer. Bir soru sorulmuş, anketi işaretleyip geçelim nedir bu herşeye cevap yazma isteğimiz...
Kimseyi alıntılamıyorum, siz de alıntılamayın. Basit bir anket bile tartışmaya dönüyor, belli ki saygı çerçevesi tutmuyor.