Ülkenin Ekonomik Gidişatından Memnun musunuz?
Evet, Allah'a şükür durumumuz iyi.
Hayır, ülkemizin durumu içler acısı.
Kendi yağımızda kavruluyoruz, ne iyi ne kötü.
91
●3.917

Gece gece halinden memnunları düşününce bir gülme geldi. 