Anket Ülkenin Ekonomik Gidişatından Memnun musunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 448
Ülkenin Ekonomik Gidişatından Memnun musunuz?
Evet, Allah'a şükür durumumuz iyi.
%7,37 (33 Oy)
Hayır, ülkemizin durumu içler acısı.
%73,88 (331 Oy)
Kendi yağımızda kavruluyoruz, ne iyi ne kötü.
%18,75 (84 Oy)
  • 13-02-2019, 19:00:57
    #19
    Yetkili ağızlardan kriz yok açıklaması yapılırken, aynı mercilerce vatandaşa krizden çıkış için bir dizi önlem ve destek paketlerinin sunuluyor olması garibime gitmiyor değil hani.
  • 13-02-2019, 19:24:29
    #20
    komik. siyasete girmeyin demiş neye girelim dünya evine mi ?

    hayır gidişat iyi değil. temel sebepte ekonomi değil eğitim.

    eğitim seviyesi artarsa buna bağlı ekonomi artar. pubg cs go ve benzeri oyunlara devam edebilirsiniz.
  • 13-02-2019, 19:33:01
    #21
    ekonomi iyi beyler şükredin bence şu an ekonomi süper. şimdi alacağınız referans noktası önemli.

    1. eğer bugünün ekonomisini 6 ay önceye göre düşünürseniz evet çok berbat, aç sefiliz!
    2. eğer bugünün ekonomisini 6 ay sonraya göre (ya da yerel seçimlerden sonrasını) referans alırsanız bence şu an ekonomi süper, almanyanın kıskandığı türden!

    ben oyunu onun için 2. seçeneği göz önüne alarak verdim. şimdiden ağlamaya başlarsak 3 5 ay sonraya gözyaşı kalmaz.
  • 13-02-2019, 19:58:15
    #22
    Yanlış seçeneği işaretledim
  • 13-02-2019, 21:19:37
    #23
    Bu daha iyi günlerimiz
  • 13-02-2019, 23:33:48
    #24
    Üyeliği durduruldu
    CeRo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış seçeneği işaretledim
    Canın sağolsun hocam.

    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    komik. siyasete girmeyin demiş neye girelim dünya evine mi ?

    hayır gidişat iyi değil. temel sebepte ekonomi değil eğitim.

    eğitim seviyesi artarsa buna bağlı ekonomi artar. pubg cs go ve benzeri oyunlara devam edebilirsiniz.
    Hoşgeldin mübarek.
  • 14-02-2019, 00:14:04
    #25
    Henüz 24 yaşındayım. Eğer geleceğim için bu ülkeden gitmeyi düşünüyorsam devlet çarkı doğru dönmüyor demektir ki sadece ben bu durumda değilim. 18'inden, 50'sine tanıdıklarım neredeyse hep aynı düşüncedeler. Sonumuz hayır olsun.
  • 14-02-2019, 00:18:25
    #26
    Geberiyoruz hamd olsun..
  • 14-02-2019, 00:28:25
    #27
    Ülkenin anasını laciverte boyadılar... Gece gece halinden memnunları düşününce bir gülme geldi.


    https://www.youtube.com/watch?v=Dxpy_MC_fmc