Henüz 24 yaşındayım. Eğer geleceğim için bu ülkeden gitmeyi düşünüyorsam devlet çarkı doğru dönmüyor demektir ki sadece ben bu durumda değilim. 18'inden, 50'sine tanıdıklarım neredeyse hep aynı düşüncedeler. Sonumuz hayır olsun.