Oy verenler olayı sadece ekonomik anlamda değerlendirirse iyi anlamda 1 oy çıkmaz fakat işin içine siyaset girince kör badem gözlü oluyor. Ekonominin E'sinden anlayan ya da az çok markete giden hesap yapan bir insan durumun vahametini görür. Olayı siyasete çekmeyin dediğiniz halde ilk gelen yorum bile ülkenin özeti aslında. Bu ülkede patates, domates kuyruğuna giren 100lerce insan o kuyrukta bile hala İnönüye vs.. giydirmeye çalışıyorken sizin böyle bir anket yapmanız bana absürt geldi. 2.5 ay sürecek bu tanzim olayını bile neden 2.5 ay diye sorgulamayan bir kitleye durumu anlatamazsınız. O yüzden gerek yok bunlara. %90 kötü dese ne olacak? Adamlar hala dünya lideriyiz Abdye kafa tutuyoruz falan sanıyor