Arkadaşlar, siyasete girmeyelim derken demek istediği iğneli laflar kullanıp birbirimize cevap yazıp, konuyu saptırmamak...
Biri A diyor, ben alıntı yapıp B yazarsam konu birbirine girer. Bir soru sorulmuş, anketi işaretleyip geçelim nedir bu herşeye cevap yazma isteğimiz...
Kimseyi alıntılamıyorum, siz de alıntılamayın. Basit bir anket bile tartışmaya dönüyor, belli ki saygı çerçevesi tutmuyor.