• 11-02-2019, 01:36:17
    #10
    (Lütfen vatan haini ilan etmeyiniz çok çabaladım olmuyor şon şansım buydu) Bu cümle maalesef ülkemizin özetidir.

    Kimse size vatan haini diyemez. Allah yolunuzu açık eylesin.
  • 11-02-2019, 01:42:11
    #11
    Son 4-5 yılda herkesi vatan haini diye yaftalamak moda oldu tabi

    Sizin yaptığınız vatan hainiliğiyle ilgisi yok. Herkes kendi ekmeğini düşünmek zorunda.

    Bundan 10 sene önce olsa bende giderdim belki ama şuan çoluk çocuk için vatanı bu hale getirenlere karşı mücadele etme zamanı. Bizlerin hayatllarını mahvettiler belki çocuklarımızı kurtarırız.

    Yolun açık olsun, umarım herşey istediğin gibi olur
  • 11-02-2019, 01:44:37
    #12
    hocam kimse size vatan haini diyemez ama ülkeyi kötülemek için sıraya giren arkadaşlarımıza yardımcı olunuz lütfen hocam onlarda durmak istemiyorlar buyursunlar gitsinler. Bu ülkeden çekip gitmek isteyen kimse benim gözümde vatan haini değildir. Siz eğer hollandada mutluysanız orada olunuz diğerleri neredeyse orada mutlu. Hatta arkadaşlar için detaylı konu açın istemeyi tutmanın manası yok Yolunuz açık olsun hakkınızda hayırlısı olsun
  • 11-02-2019, 01:50:55
    #13
    mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar 2 hafta sonra gurbete gidiyorum (bir sıkıntı olmazsa inşAllah diyelim), Ülke'de bilgisayar sektöründe iş bulamadığım için tekstilde çalışmıştım yine olmadı ordanda atılınca en sonunda canıma tak etti hep suriyeliler işe alınıyor genelde bana sigorta ödememek için beni işten çıkartıyorlardı bende bir arkadaşımın vasıtasıyla
    (çifte vatandaşım bu arada) bu hakkımı kullanarak hollandaya çicek ekmeye gidiyorum evet yanlış duymadınız çicek ekeceğim günlük ortalama 85-100 euro alacakmışım inşAllah duanıza muhtacım

    hakkınızı helal edin kardeşlerim. yurt dışından foruma girmeye devam edeceğim
    ALLAH KURTARSIN

    (Lütfen vatan haini ilan etmeyiniz çok çabaladım olmuyor şon şansım buydu)
    En güzelini yapmışsın kardeşim Allah yolunu açık etsin, Hollanda güzel ve özgür biryerdir... Sadece tutumlu ol pek para birikmiyor orada ona dikkat et yeterlidir...
  • 11-02-2019, 01:58:25
    #14
    Kategori Moderatörü
    Gidince tüm konulae hakkında bilgi aktarımı bekleriz hocam hayırlı olsun
  • 11-02-2019, 02:00:03
    #15
    Sürünmektense, başka ülkede krallar gibi yaşayıp vatan haini diye geri kafalı zihniyetin kurbanı olun daha iyi. Hakkınızda hayırlısı olsun
  • 11-02-2019, 02:29:25
    #16
    Ayda 50k kazdik. Bir oyun yapacak kadar yatirim bulduk ve yerli bir oyun yaptik bu oyunu yaptik bu kadaar bilgiye sahibim ama yazilim sektorunde hic is bulamadik, steami begenmeyip ben oyunumu kendim dagitirim dedik, simdide hollandada cicek ekip gunluk 100 eur kazanacakmisiz. Iyi ucuslar hocam.
  • 11-02-2019, 02:43:58
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ya ben ne yapayım alanım yapay zeka kafadan işsizim bu ülkede. Dostlar evrensel ahlak kuralı ya da başka herhangi bir kural yoktur olamaz. Birey öncelikli olarak kendini düşünmek zorundadır. Şu şartlarda imkan varken gitmeyen insan zaten problemlidir. Ben de yazın Almanya oradan da Japonya ya da kore tarafına gideceğim. Çok güzel projeler vs.. var kafamda. Sokaktan 100 kişi çevirsem 1 2 kişi yapay zeka nedir diye biliyordur. Ülkenin probleminden insanlar gelişemiyor. Yediğiniz yemekten aldıgınız havaya kadar her şey berbat bir hal aldı.

    Çevremdeki insanlar Boğaziçi Odtü vs.. de okuyan nitelikli ve donanımlı olarak kabul edilebilecek gayet pırıl pırıl insanlar. İnsanların %90nı mezuniyet sonrası ne yapıp edip gitmem lazım diyor. Gençler(şahsım dahil) toplu toplu kaçıyor. Varsın kötü adam olalım. Varsın hain ilan edilelim. Doğru budur. Gerçek budur. İnsanca yaşamanın ve insanca yaşatmanın mücadelesini veren her insan benim kardeşimdir. Boynu yere eğilmeyen dik duran alın teriyle çaba emek sarf eden insanlarımız birer birer gidiyor. Geride kalanlar mı ülkeyi ileriye taşıyacak?

    Sanayi 4.0 kaçarsa avrupanın pakistanı oluruz. Bu iş şakaya gelmez. Bizim şu an yapay zeka, sanal gerçeklik, iot, arttırılmış gerçeklik, crispr falan konuşuyor olmamız gerek. Eline kitap almamış bilimden sanattan habersiz insanlar gözleri kör olana kadar okuyacak kadar kendini geliştirmeye ilerletmeye adamış insanlara hain(onlar hayin diyor tabi ) diyor. Bunu ben sindiremem. İnsan olarak bu yorumu yapıyorum sadece insan olarak.

    Bundan 10 sene sonra demek istediklerimi anlayacaksınız. Dünya çok başka bir yere evriliyor. Dünya nerede biz neredeyiz.
  • 11-02-2019, 12:13:29
    #18
    mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar 2 hafta sonra gurbete gidiyorum (bir sıkıntı olmazsa inşAllah diyelim), Ülke'de bilgisayar sektöründe iş bulamadığım için tekstilde çalışmıştım yine olmadı ordanda atılınca en sonunda canıma tak etti hep suriyeliler işe alınıyor genelde bana sigorta ödememek için beni işten çıkartıyorlardı bende bir arkadaşımın vasıtasıyla
    (çifte vatandaşım bu arada) bu hakkımı kullanarak hollandaya çicek ekmeye gidiyorum evet yanlış duymadınız çicek ekeceğim günlük ortalama 85-100 euro alacakmışım inşAllah duanıza muhtacım

    hakkınızı helal edin kardeşlerim. yurt dışından foruma girmeye devam edeceğim
    ALLAH KURTARSIN

    (Lütfen vatan haini ilan etmeyiniz çok çabaladım olmuyor şon şansım buydu)
    evlatlık lazımsa hazırlayayım çantamı