hocam kimse size vatan haini diyemez ama ülkeyi kötülemek için sıraya giren arkadaşlarımıza yardımcı olunuz lütfen hocam onlarda durmak istemiyorlar buyursunlar gitsinler. Bu ülkeden çekip gitmek isteyen kimse benim gözümde vatan haini değildir. Siz eğer hollandada mutluysanız orada olunuz diğerleri neredeyse orada mutlu. Hatta arkadaşlar için detaylı konu açın istemeyi tutmanın manası yok

Yolunuz açık olsun hakkınızda hayırlısı olsun