85-100 euro net elinize gececek rakam degildir, o brüt dür kesin. Bende almanyada yasiyorum, en iyisini yapmissin, Türkiyenin gelecegi hic parlak degil.
Hayat avrupada. Bende artik yatirimimi Türkiyeden kestim, almanya yapiyorum. Oturum vizem süresiz
Gidiyorum gündüz gece GURBETEEE ! YEHUUU :)
30
●1.504
- 11-02-2019, 21:33:16Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 11-02-2019, 21:37:16Hangi gerizekalı bu duruma vatan haini diyebilir hocammesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen umursama vatan hainlik bir durumun yok senin ekmeğindesin öyle diyen varsa bile cehalettir hiç umursama he de geç. Hakkında hayırlısı olsun en güzelini yapmışsın inşallah altından kalkarsın gurbette yaşamak zor ama alışınca güzel dönmek istemeyeceksin bu sözümü unutma

