• 11-02-2019, 12:18:23
    #19
    Hocam en iyisini yapmışsınız.

    Hiç yurtdışına çıkmadım ama herkesin olduğu gibi benimde yakın akrabalarımın birçoğu Avrupa'da yaşıyor. Almanya da yaşıyorlar. Yazları geliyorlar takılıyoruz falan yani anlatıyolar şartlar iyi ya her türlü iyi.

    Yani orda bir sistem var çünkü. Benim anladığım o. Her zaman cezbediyor beni Avrupa. Ama hiç gitme şansım olmadı. Özellikle dil öğrenmek için gitmeyi çok istiyordum.

    2 sene önce üniversiteden mezun oldum. Turizm işletmeciliği lisans bitirdim. 1 ay önce askerliğimi yaptım. Turizm sektöründe dil bilmediğim için iş bulamıyoruz. Yani bulsan da standart işler. Okuduğunla alakalı iş vermiyorlar.

    Velasılkelam iyi yapmışsınız hakkınızda hayırlısı olsun. Bir çıkış yolu olsa bende çok gitmek isterdim.
  • 11-02-2019, 14:57:21
    #20
    saolun kardeşlerim
  • 11-02-2019, 16:01:41
    #21
    yolun açık olsun hocam
  • 11-02-2019, 16:13:59
    #22
    Üyeliği durduruldu
    http://www.meshursozler.com/oku/3386...er-baslam.html
  • 11-02-2019, 18:35:31
    #23
    bende mart'taki green card çekilişlerini bekliyorum. vatan hainliği ile ne alaka git hayatını kur.
  • 11-02-2019, 18:40:00
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Hakkında hayırlısı, yolun açık olsun hocam. Ülke düzelince gene bekleriz
    Sana vatan haini diyen yada diyecek arap tohumlarına da aldırma.
  • 11-02-2019, 18:41:22
    #25
    gideceginiz kesin mi? sözde degil evraklarla? kimse cicek ekimi icin yurt disindan elemen almaz. Bir yakininiz sizi tokatliyor olabilir mi? Hele de asgari ucretin ustunde bir ucretle pek mumkun gelmedi acikcasi.
  • 11-02-2019, 18:51:31
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bonital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam en iyisini yapmışsınız.

    Hiç yurtdışına çıkmadım ama herkesin olduğu gibi benimde yakın akrabalarımın birçoğu Avrupa'da yaşıyor. Almanya da yaşıyorlar. Yazları geliyorlar takılıyoruz falan yani anlatıyolar şartlar iyi ya her türlü iyi.

    Yani orda bir sistem var çünkü. Benim anladığım o. Her zaman cezbediyor beni Avrupa. Ama hiç gitme şansım olmadı. Özellikle dil öğrenmek için gitmeyi çok istiyordum.

    2 sene önce üniversiteden mezun oldum. Turizm işletmeciliği lisans bitirdim. 1 ay önce askerliğimi yaptım. Turizm sektöründe dil bilmediğim için iş bulamıyoruz. Yani bulsan da standart işler. Okuduğunla alakalı iş vermiyorlar.

    Velasılkelam iyi yapmışsınız hakkınızda hayırlısı olsun. Bir çıkış yolu olsa bende çok gitmek isterdim.
    Benim akrabalarda abarta abarta kötülüyolar
  • 11-02-2019, 19:14:31
    #27
    hollanda asgari ücret 1600 euro siz iki katını alacaksınız gittiğiniz gibi hemde çiçek ekerek