• 11-02-2019, 01:26:09
    #1
    Arkadaşlar 2 hafta sonra gurbete gidiyorum (bir sıkıntı olmazsa inşAllah diyelim), Ülke'de bilgisayar sektöründe iş bulamadığım için tekstilde çalışmıştım yine olmadı ordanda atılınca en sonunda canıma tak etti hep suriyeliler işe alınıyor genelde bana sigorta ödememek için beni işten çıkartıyorlardı bende bir arkadaşımın vasıtasıyla
    (çifte vatandaşım bu arada) bu hakkımı kullanarak hollandaya çicek ekmeye gidiyorum evet yanlış duymadınız çicek ekeceğim günlük ortalama 85-100 euro alacakmışım inşAllah duanıza muhtacım

    hakkınızı helal edin kardeşlerim. yurt dışından foruma girmeye devam edeceğim
    ALLAH KURTARSIN

    (Lütfen vatan haini ilan etmeyiniz çok çabaladım olmuyor şon şansım buydu)
  • 11-02-2019, 01:28:13
    #2
    Elaman lazım mı?
    Allah yolunu açık etsin. Umarım istediğin yaşamı orada yaşarsın.
  • 11-02-2019, 01:28:28
    #3
    hakkınızda hayırlısı hocam.
  • 11-02-2019, 01:31:05
    #4
    Allah yolunu bahtını açık etsin
  • 11-02-2019, 01:31:23
    #5
    Hocam siz neden vatan haini olasınız?
    Asıl vatan haini o size verecegi sigorta parasindan eksitip Suriyeli çalıştıranlar.
  • 11-02-2019, 01:31:27
    #6
    saolun arkadaşlar inşAllah tutunabiliriz nasip kısmet burda olmazsa orda orda olmazsa başka yerde
  • 11-02-2019, 01:31:45
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Vatan haini diyen, geri kafalıdır. Bu ülkeyi bu duruma getirenler vatan hainidir.

    Hakkınızda hayırlısı olsun, İnşallah bizede kısmet olur.
  • 11-02-2019, 01:31:51
    #8
    Hayırlısı olsun hocam eleman lazım olursa pm atmanız yeterli
  • 11-02-2019, 01:35:02
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Hocam bu ülkeden çıkın hertürlü kalkınırsınız. Ülkedeki suriyelilermi dersin, işsizlik oranımı dersin, market fiyatlarımı dersin, eğitim sistemimi yoksa diğer konularmı. Çoook eksiğimiz var, sen çık çiçek ek inşallah başarılı olursun. Türk kanında olan şey seni diğer insanlardan öne taşıyacaktır. Başını eğme yeter