Arkadaşlar 2 hafta sonra gurbete gidiyorum (bir sıkıntı olmazsa inşAllah diyelim), Ülke'de bilgisayar sektöründe iş bulamadığım için tekstilde çalışmıştım yine olmadı ordanda atılınca en sonunda canıma tak etti hep suriyeliler işe alınıyor genelde bana sigorta ödememek için beni işten çıkartıyorlardı bende bir arkadaşımın vasıtasıyla
(çifte vatandaşım bu arada) bu hakkımı kullanarak hollandaya çicek ekmeye gidiyorum evet yanlış duymadınız çicek ekeceğim günlük ortalama 85-100 euro alacakmışım inşAllah duanıza muhtacım

hakkınızı helal edin kardeşlerim. yurt dışından foruma girmeye devam edeceğim
ALLAH KURTARSIN

(Lütfen vatan haini ilan etmeyiniz çok çabaladım olmuyor şon şansım buydu)